Niemand met een enorme ongebruikte ruimte... ik zou ze zo alledrie adopteren alleen ik kan ze hier niet kwijt (laat staan overdekt)
(met als doel ze rijdende te houden, tenzij echt rot dan heb ik er een berg reserve onderdelen bij voor MurpHY, maar vooral die hele lange gele lijkt me erg gaaf!)
LEiPiE schreef:Had ik nou maar een grote tuin, staan een paar hele zielige HY's op Marktplaats, respectievelijk 750, 600 en 500 euro en zo slecht zien ze er nog niet eens uit!
Niemand met een enorme ongebruikte ruimte... ik zou ze zo alledrie adopteren alleen ik kan ze hier niet kwijt (laat staan overdekt)
(met als doel ze rijdende te houden, tenzij echt rot dan heb ik er een berg reserve onderdelen bij voor MurpHY, maar vooral die hele lange gele lijkt me erg gaaf!)
Op het eerste gezicht zien ze er inderdaad niet echt slecht uit. Maar ja voor die prijs ... Die gele verlengde HY is wel apart. Ik heb zo'n verlenging nog niet eerder gezien. Dus wie heeft er ruimte, tja, ik helaas niet. Maar hopelijk vinden ze een goed tehuis.
Die gele is inderdaad wel erg leuk. Maar ja, de stalling staat inmiddels vol met mijn andere Citroëns en ik zit er meer aan te denken om nog een CX of DS aan te schaffen.
Ik heb mijzelf voorgenomen dat ik alleen nog maar iets aanschaf als het iets is wat ik nog niet heb, of wat er op lijkt....
Maar deze bussen hebben zeker nog wel de potentie om weer wat moois te worden. De mijne zag er vorig jaar slechter uit! Klik
Van Oosten Auto's is wel een echte Citroënkenner: hij is kennelijk één van de weinigen die het voor elkaar heeft m.b.t. de versnellingsbak. Het al veel besproken item "vier" versnellingen is weer eens van stal gehaald.
Ik heb echter het idee dat de man van dat bedrijf een standaard advertentie tevoorschijn heeft gehaald, niet beseffend dat er ook nog voertuigen zijn die gewoon DRIE versnellingen hebben....tenzij je de achteruit ook als versnelling meerekent in je advertenties.
Groet'n uut't veen
HyPeter
HY-team Regio Noord
HY van 74(camper)
Vanaf ongeveer 84 met HY's bezig
Samen met henkhy een loods om te "rommelen met HY"