De Nachtraaftruck
De Nachtraaftruck
Met het bierbedrijfje Nachtraaf uit Diksmuide (BE) werd een HY uit 1966 aangeschaft om te verbouwen naar een rijdende bar.
Het is een verhoogde en verlengde Indenor Diesel 1600 die weliswaar enkele raren geleden al door iemand tot foodtruck werd verbouwd; maar nu alweer enkele jaren stilstond op een terrein (in open lucht dus.
Ik deel graag met jullie de vorderingen van dit project; bijgaande computersimulatie geeft en idee van wat het ongeveer zou worden.
Het is een verhoogde en verlengde Indenor Diesel 1600 die weliswaar enkele raren geleden al door iemand tot foodtruck werd verbouwd; maar nu alweer enkele jaren stilstond op een terrein (in open lucht dus.
Ik deel graag met jullie de vorderingen van dit project; bijgaande computersimulatie geeft en idee van wat het ongeveer zou worden.
Laatst gewijzigd door Lieven op di mei 09, 2023 7:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: De Nachtraaftruck
In deze omstandigheden werd onze vriend aangetroffen. Al bij al niet zo slecht.
De 1600 is verwijderd en wordt vervangen door een courantere en gereviseerde 1800.
De voortrein is alweer in nette staat.
De voortrein is alweer in nette staat.
Voorremmen, lagers, trommels en kardans gemonteerd; alsook remmen achteraan...
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Dat ziet er netjes uit, ook iets grotere klep geworden 

MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Super Expert
netjes! heb je het paard volledig roestvrij gestraald of hoe heb je dat aangepakt? er ligt nu een 1900 ipv 1800 in neem ik aan (origineel hy)?