Nou ja, terug van weggeweest niet helemaal hoor; zo af en toe toch stiekem even over jullie schouders meegekeken wat er zoal gebeurt hier op dit grandioze forum

Eind 2016 heb ik in een nogal impulsieve bui mijn bus verkocht aan een Belgisch echtpaar; goed geld mee verdiend, dat wel maar ohoh wat had ik daar achteraf spijt van...
Maar, er is een tijd van gaan én komen! Gisteren was het grote moment daar dat we onze eerder deze maand aangekochte HY konden halen; voor ons een 'monsterrit' omdat we niet dagelijks met dergelijke vrachten vanuit Brabant richting het 'hoge Noorden' rijden maar ze is veilig overgekomen.
Een nieuw project dus en ik weet, we zijn allemaal dol op foto's; hierbij alvast de eerste kennismaking!
Het zal jullie zeker niet ontgaan: er moet een HELE HOOP gebeuren en ik wil me hierbij vast verontschuldigen voor de vele vragen die ik hier misschien tot in den treure aan jullie ga voorleggen (aan de andere kant zal ik het zeker niet nalaten mijn eerder opgedane 'expertise' ook met jullie te delen waar nodig

Alvast hartelijk dank en ongetwijfeld een keer tot ziens op een treffen, in hét magazijn of wie weet waar!
Oh... de foto's staan in omgekeerde volgorde

Wim