Mijn naam is Dick, woonachtig in de Zaanstreek.
Al vele tientallen jaren ben ik een fan van de geweldige HY's.

Ik heb er jaren geleden eentje gered van de sloop en helemaal gerestaureerd, omstreeks 1983.
Na een aantal jaartjes werd ons gezinnetje steeds groter en heb ik de HY aan een liefhebber doorverkocht en
hebben we een ander merk camper (snik, sorry) gekocht.
In de tussentijd heb ik op diezelfde sloop nog een HY ontdekt en weggehaald, tevens nog een collega geholpen die er eentje
had gekocht met een lekke koppakking.
Heerlijk knutselen aan een dergelijke auto, super! Het hele paard haalde ik eruit en wat werkt dat lekker, ha,ha..
Nu heb ik door de jaren heen regelmatig gegluurd op de site van de rdw of mijn oude hy er nog was..het kenteken zag ik wel, maar geen apk.
Tot ineens op 1 maart 2018!, zag ik dat hij opeens weer apk had!! Hoe leuk!!
Hij leeft dus nog! Hij is gelukkig niet gesloopt!!
Nu ben ik heel erg goed op de hoogte van de geschiedenis van de auto, dus het zou mogelijk leuk zijn om de eigenaar bij te praten (als men dat op prijs stelt).
Dus als U de auto kent, of de mensen, en U wilt dit doorgeven, dat graag!
Het kenteken is JV-80-BX, een witte HY.. Men heeft er nu een bovenbouw op geplaatst. Ik probeer een paar foto's te plaatsen, eerst van mij zelf en daarna een foto die mijn dochter vond via google zoals de HY er nu uit ziet.
Dus tips welkom, heel veel groetjes en hyplezier toegewenst,
in de tussentijd smul ik wel van uw bijdrages aan het forum, dat blijf ik doen, ha,ha,,
Dick