Is LPG het begin van het einde?
- John
- HY Forum Super Expert
Is LPG het begin van het einde?
In mijn omgeving lopen enkele onheilsprofeten die beweren dat het overstappen op LPG al na een paar duizend km verbrande kleppen of klepzittingen tot gevolg heeft. De boel zou te heet worden en ook de truc met flashlube zou niet afdoende zijn....In dat geval is de operatie niet echt een besparing. Hoe serieus moet ik deze profetieen nemen? Groet, JOHN.
Re: Is LPG het begin van het einde?
Niet. Een HY motor loopt prima op gas.John schreef:Hoe serieus moet ik deze profetieen nemen? Groet, JOHN.
Ree
- John
- HY Forum Super Expert
Re: Is LPG het begin van het einde?
.....Niet. Een HY motor loopt prima op gas.....
Bedankt, heb in Haarlem inmiddels een gerenomeerde gasinbouwer gevonden, die a.s. dinsdag voor 1250 euro een installatie met 180liter-tank inbouwt. D.w.z. na 15000 km kosten eruit! Groet, JOHN.
Bedankt, heb in Haarlem inmiddels een gerenomeerde gasinbouwer gevonden, die a.s. dinsdag voor 1250 euro een installatie met 180liter-tank inbouwt. D.w.z. na 15000 km kosten eruit! Groet, JOHN.
Laatst gewijzigd door John op vr aug 12, 2005 5:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
In deze prijs zit zeker niet de RDW keuring inbegrepen?
Ik zou toch zelf niet graag mijn bus bij de RDW brengen, die vinden altijd wel iets om over te zeuren en voor je het weet ben je drie keuringen verder, dus ook een hoop geld, aan keuringskosten en aan de benodigde reparaties...
lex
Ik zou toch zelf niet graag mijn bus bij de RDW brengen, die vinden altijd wel iets om over te zeuren en voor je het weet ben je drie keuringen verder, dus ook een hoop geld, aan keuringskosten en aan de benodigde reparaties...
lex
citroen HY, 1979, ex Rijkspolitie
-
- HY Forum Super Expert