Remcilinders achter
- Marc
- HY Forum Super Expert
- Kenteken: mb-72-02
Remcilinders achter
Heeft er iemand ervaring met de remcilinders achter, met zo'n vreemde verloopnippel? Ik heb deze bij het HY-team gehaald, maar ze lekken bij de aansluiting tussen het verloopstuk en de remleiding. Ik weet niet wat ik hier nog aan kan doen.
Marc Ambagts
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Re: Remcilinders achter
hoi
heb je om de remleiding het rubbertje gedaan voor je hem in de cylinder geschroefd hebt? klinkt alsof dat ontbreekt. Klein zwart rubber hulsje ongeveer een centimeter lang.
gr Teun
heb je om de remleiding het rubbertje gedaan voor je hem in de cylinder geschroefd hebt? klinkt alsof dat ontbreekt. Klein zwart rubber hulsje ongeveer een centimeter lang.
gr Teun
- Marc
- HY Forum Super Expert
- Kenteken: mb-72-02
Ja dat zit er in Teun. Ik vermoed dat het eigenlijk lekt tussen de cilinder en het verloopstuk je. Ga het een met een ander koperen ringetje proberen. Is er iemand die weet waarom dat verloopstuk er op zit?
Marc Ambagts
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
eerlijk gezegd heb ik even geen beeld bij een verloopstukje. ik heb jaren geleden de cylinders vervangen en kan me geen verloopstukje herinneren. plaatje van maken? is het wel origineel HY of een ander type dat pas gemaakt moet worden?
gr teun
gr teun