Beste HYers,
Onderstaand bericht kreeg ik binnen, wellicht dat iemand op dit forum de mensen van Giant (fietsmerk) zou willen helpen voor een bHYzondere uitstraling van hun event? Dit om aanwezig te zijn bij het fiets evenement en mee te rijden. zie onderstaand bericht;
******************************************************************************************************
Beste heer/mevrouw,
Wij zijn op zoek naar een Citroen HY ter aankleding van een fiets event 2 juli a.s. op Papendal
Is er een lid van jullie team dat hiervoor interesse heeft
We zijn bereid een vergoeding voor de komst te betalen
Zie graag een reactie van jullie tegemoet
Vriendelijke groet,
Jan W.
*******************************************************************************************************
Als je zou kunnen graag een PB dan krijg je meer informatie van mij om in contact te komen.
Groeten Marco
Citroen HY Bus gevraagd voor Fiets evenement te Papendal
Re: Citroen HY Bus gevraagd voor Fiets evenement te Papendal
Voor de goede orde, de JanW van bovenstaand verzoek ben ik niet
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Re: Citroen HY Bus gevraagd voor Fiets evenement te Papendal
Logisch. Híj heeft een iètsje méér: een "spatie" ...Voor de goede orde, de JanW van bovenstaand verzoek ben ik niet

http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)