Zonde
Re: Zonde
Had verwacht dat door een dergelijke botsing achterkant in elkaar zat. Schijnbaar is deze HY zo stevig dat hij autotje van de oude dame deed duikelen.
De HY iemand van hier?
De HY iemand van hier?
Hoe denk jij dat het gebeurd is dan?
Mij lijkt het dat de HY geparkeerd staat en de andere auto op zijn kant is gegaan (waardoor weet ik niet) en tegen de HY tot stilstand is gekomen. Aan de zijkant dus.
De schade aan de HY lijkt mij niet zo heel groot, al is er weinig van te zien.
Het is bij mij in de buurt, maar ik ken de bus niet. Ik zal eens navraag doen.
Hier een link met meer foto's en een filmpje.
http://www.112brabant.nl/news/8909-beja ... in-mierlo/
Mij lijkt het dat de HY geparkeerd staat en de andere auto op zijn kant is gegaan (waardoor weet ik niet) en tegen de HY tot stilstand is gekomen. Aan de zijkant dus.
De schade aan de HY lijkt mij niet zo heel groot, al is er weinig van te zien.
Het is bij mij in de buurt, maar ik ken de bus niet. Ik zal eens navraag doen.
Hier een link met meer foto's en een filmpje.
http://www.112brabant.nl/news/8909-beja ... in-mierlo/
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ben het met Joost eens: die HY zal daar geparkeerd hebben gestaan.
Afgezien van het raadsel hoe je in een 30-km zône je auto op z'n kant krijgt is het - naast voor die oude dame natuurlijk - óók voor de eigenaars van die HY sneu om hun TUB zó terug te vinden. Nòch uit het filmpje nòch uit de foto's blijkt dat die eigenaars erbij waren toen de brandweer hun HY een paar meter naar voren heeft gesleept. Nu maar hopen dat 'ie niet in de versnelling of op de handrem stond ... de (niet meteen zichtbare) schade zou zómaar eens gróter blijken te zijn ...
Afgezien van het raadsel hoe je in een 30-km zône je auto op z'n kant krijgt is het - naast voor die oude dame natuurlijk - óók voor de eigenaars van die HY sneu om hun TUB zó terug te vinden. Nòch uit het filmpje nòch uit de foto's blijkt dat die eigenaars erbij waren toen de brandweer hun HY een paar meter naar voren heeft gesleept. Nu maar hopen dat 'ie niet in de versnelling of op de handrem stond ... de (niet meteen zichtbare) schade zou zómaar eens gróter blijken te zijn ...