Hallo allen,
Ik mail u naar aanleiding van ons nieuw project namens Motionmakers, Videohouse.
Voor een aankomend project hadden wij graag een samenwerking met jullie bekeken.
Wij werken aan een fotoshoot in opdracht van Bridgestone.
Voor volgende shoot hebben wij een Citroen HY nodig of iets gelijkaardigs.
Verwacht beeld onderaan in mijn mail.
Wij dachten hierbij onmiddellijk aan jullie.
Mijn vraag was of jullie een eventuele medewerking zien zitten?
Zo ja , bespreek ik graag de details.
Alvast bedankt,
Mvg,
Op zoek naar Citroen H voor Fotoshoot.
Moderator: LEiPiE
-
- HY Forum Beginner
Op zoek naar Citroen H voor Fotoshoot.
- Bijlagen
-
- Naamloos.png (367.29 KiB) 15672 keer bekeken
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Re: Op zoek naar Citroen H voor Fotoshoot.
Is niet echt een restauratieverslag lijkt me, of willen jullie een reportage doen over een restauratieverslag?
Heb 'm dus maar verplaatst naar Gevraagd.
On topic:
Waar zal het plaats vinden en zijn er bijvoorbeeld vergoedingen voor het heen- en weerrijden?
Dat zijn zaken die de meeste eigenaren wel interessant vinden.
Mijn bus is niet bijster fotogeniek, maar als het in Twente is vind ik 't wel leuk
Heb 'm dus maar verplaatst naar Gevraagd.
On topic:
Waar zal het plaats vinden en zijn er bijvoorbeeld vergoedingen voor het heen- en weerrijden?
Dat zijn zaken die de meeste eigenaren wel interessant vinden.
Mijn bus is niet bijster fotogeniek, maar als het in Twente is vind ik 't wel leuk

MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Beginner
Wij werken aan een fotoshoot in opdracht van Bridgestone.
De beelden zullen gebruikt worden in de gammabrochures en op posters die in de verschillende POS zullen liggen (denk aan bandendealers zoals Q Team, First Stop, Euro Tyre...)
Ook bij car dealers en op de website van Firestone en Bridgestone. Ze komen ook op bandendisplays, stickers, etc.
Doelpubliek zijn mensen die banden kopen en iets meer nadenken over welke ze graag willen, ook de dealers zelf moeten overtuigd worden om hun klanten deze banden te verkopen.
Week van 14-18 oktober.
we gaan 1dag bepalen ifv locatie te belgie.
De beelden zullen gebruikt worden in de gammabrochures en op posters die in de verschillende POS zullen liggen (denk aan bandendealers zoals Q Team, First Stop, Euro Tyre...)
Ook bij car dealers en op de website van Firestone en Bridgestone. Ze komen ook op bandendisplays, stickers, etc.
Doelpubliek zijn mensen die banden kopen en iets meer nadenken over welke ze graag willen, ook de dealers zelf moeten overtuigd worden om hun klanten deze banden te verkopen.
Week van 14-18 oktober.
we gaan 1dag bepalen ifv locatie te belgie.
-
- HY Forum Expert
- Contacteer:
hallo mijn bus is muisgrijs en ben wel beschikbaar mits er een onkosten vergoeding tegen over staat ik woon in Arnhem, gegroet Peter
Nederlands kampioen Living Statues 2007 - samen met 10 andere beelden - http://www.beeldje.nl