loop/sloop versnellingsbak aangeboden
-
- HY Forum Grootmeester
loop/sloop versnellingsbak aangeboden
Twee jaar gelden zijn we gestrand met een kapotte versnellingsbak. Lagertje losgelopen. De HY is door de ANWB gerepatrieerd en ondertussen heb ik een andere versnellingsbak die ik 'op voorraad' had staan laten reviseren. De originele bak (HY is uit 1972) staat sindsdien te wachten op betere tijden. De bak schakelt nog wel, hij is rijdend van de bergingswagen de brug van het garagebedrijf (Citrotech) opgereden. Is er binnen de gelederen van dit onvolprezen forum belangstelling voor de bak? Voor onderdelen of revisie.
-
- HY Forum Grootmeester
Re: loop/sloop versnellingsbak aangeboden
Vorige post was van vrijdag de dertiende. Stom van mij, ik had kunnen weten dat dan niemand zou reageren... Afijn, belangstelling? hoeft niet veel te kosten, fles berenburg is goed.
Gaat over een week Marktplaats op.
Gaat over een week Marktplaats op.
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Hoi !
Voor een fles Berenburg kun je misschien óók even een hengel uitgooien naar informatie@citroenhyteam.nl .
Voor een fles Berenburg kun je misschien óók even een hengel uitgooien naar informatie@citroenhyteam.nl .
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
-
- HY Forum Grootmeester
Ik neem aan dat die dit forum ook wel eens lezen?
dat zou wel slim zijn als ze dat deden 
ik zal het morgen even aankaarten bij ze, ik spreek dan 1 der vrijwilligers.

ik zal het morgen even aankaarten bij ze, ik spreek dan 1 der vrijwilligers.