Na eindeloos ontluchten (sinds 12 maart) begin ik mij af te vragen, of het probleem (eerste keer remmen gaat het pedaal te diep, tweede keer is alles oke) misschien aan de hoofdremcilinder kan liggen. Er blijft niets anders over, want de rest is compleet vernieuwd. Is mijn twijfel gegrond, of kan een mankement aan de hoofdremcilinder nooit dit effect hebben.
(Bus heeft 3 jaar stilgestaan). JOHN.
Twee keer trappen.
-
- HY Forum Super Expert
- Berichten: 248
- Lid geworden op: do mei 13, 2004 7:34 pm
- John
- HY Forum Super Expert
- Berichten: 171
- Lid geworden op: di feb 22, 2005 11:01 pm
- Locatie: Heemstede
Al het denkbare is vernieuwd en zorgvuldig afgesteld. Na een paar honderd kilometer opnieuw, enz. enz. Toch blijft het probleem precies hetzelfde. Alleen de hoofdremcilinder is niet vernieuwd, dus mijn vraag blijft: Kan die het probleem veroorzaken??....... Groet, JOHN.Webmeistera schreef:Ha John,
Ik merk bij een 2e keer trappen ook hoger tegendruk in het pendaal. Volgens mij een teken dat de remschoenen wat dichter naar de trommels gesteld mogen worden.
Alleen te dicht geeft weer bijgeluiden als de keurmees aan de wielen zwengelt, dus tsja... compromietje dan maar?