contact met eigenaar van rode HY camper omgeving randstad
-
- HY Forum Beginner
contact met eigenaar van rode HY camper omgeving randstad
Beste HY forum leden,
Via google kwam ik bij dit forum terecht en ik wil u de volgende vraag stellen:
Mijn ouders zijn binnenkort 40 jaar getrouwd. Een van de mooiste herinneringen van hun (prille) huwelijk is een reis die zij met een rode HY camper hebben gemaakt door Zuid-Europa (periode 1977-1978). In de bijlage een foto daarvan.
Nu zouden mijn broers en ik heel graag in contact komen met de eigenaar van een rode HY, liefst in de omgeving van Amsterdam / Haarlem.
We willen namelijk als verrassing een filmpje opnemen voor onze ouders en het zou geweldig zijn als wij in die film ook een stukje kunnen opnemen waarin wij samen met een HY in beeld zijn.
Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Alvast bedankt.
Groeten,
Maartje van Kuijeren
Via google kwam ik bij dit forum terecht en ik wil u de volgende vraag stellen:
Mijn ouders zijn binnenkort 40 jaar getrouwd. Een van de mooiste herinneringen van hun (prille) huwelijk is een reis die zij met een rode HY camper hebben gemaakt door Zuid-Europa (periode 1977-1978). In de bijlage een foto daarvan.
Nu zouden mijn broers en ik heel graag in contact komen met de eigenaar van een rode HY, liefst in de omgeving van Amsterdam / Haarlem.
We willen namelijk als verrassing een filmpje opnemen voor onze ouders en het zou geweldig zijn als wij in die film ook een stukje kunnen opnemen waarin wij samen met een HY in beeld zijn.
Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Alvast bedankt.
Groeten,
Maartje van Kuijeren
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Re: contact met eigenaar van rode HY camper omgeving randsta
Grappig idee. Die van mij heeft dezelfde rode kleur. Alleen een dakrek en geen wit dak. Maar het is een HY. Hij staat in Haarlem en ik woon in Amsterdam, dus zeg maar waar je hem hebben wilt. Als ik iemand een plezier ermee kan doen, dan doe ik dat graag.
stuur maar een prive berichtje door op het knopje Pb te drukken en we spreken binnekort wel iets af.
stuur maar een prive berichtje door op het knopje Pb te drukken en we spreken binnekort wel iets af.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Edwin: leuk !! Laat eens weten hoe dit afloopt ...
Volgens alle gangbare kenteken-zoek-sites bestaat 01-92-RB niet meer ...
Volgens alle gangbare kenteken-zoek-sites bestaat 01-92-RB niet meer ...

-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Nou, vandaag is het gelukt om mijn HY te filmen voor het 40 jarig huwelijk. Ik hoop dat het een leuk filmpje wordt Maartje. O ja en de wijn was lekker.
- Bijlagen
-
- image-146076768.jpg (572.26 KiB) 12935 keer bekeken
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
LEUK !! Hopelijk heb je een heel stel mensen "aangenaam verrast" !