Omdat ik nu al weet dat er gegarandeerd meer kapot gaat dan geplanned en het geen kwaad kan een inspectie te doen, ben ik bezig de remtrommels los te halen.
Ik heb nu rechtsachter de grote moer verwijderd (die heeft een paar beste klappen gehad ooit, er zitten schuine kanten aan en hij mist twee van de "tanden"... borgplaatje vraag ik me ook af of dat origineel is... foto's staan nog op m'n camera op dit moment). Vervolgens de splitpen en de binnenste moer verwijderd.
De trommel zit nu wel enigzins los en wat naar ik aanneem (gezien de balletjes) het lager is los, heb 'm er nog niet uit gepakt, eerst even checken of dat de bedoeling is.
Wonderbaarlijk eigenlijk hoe met vrij weinig inspanning de beide grote moeren los gingen. Met behulp van de set van Dominicus. Enige probleem was dat de dop net niet lang genoeg is, je zit dan met de hefboom die precies gelijk ligt met het spatbord.
Mensen nog goede adviezen kwa demonteren enzo?
Ik ga in ieder geval de remschoenen bekijken, cilinders zelf twijfel ik nog wat over, is een boel afstellen weer, dat doe ik eigenlijk liever als ik de APK weer binnen heb (wat minder tijdsdruk