Een HY in prachtstaat.

Hier kun je items te koop/ruil/afhalen aanbieden, HY, Citroën en/of camper/kamperen gerelateerd.
LET OP: Er is geen controle op wat er wordt aangeboden. Het is allemaal op eigen risico.

Moderator: LEiPiE

Plaats reactie
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Een HY in prachtstaat.

Bericht door Ree »

Deze advertentie begint met nogal triest nieuws. De eigenaar van de HY die naast mijn bus in de stalling staat is twee weken geleden in een verkeersongeluk om het leven gekomen. 35 jaar oud. Zijn nabestaanden willen nu de bus verkopen maar weten niet zo goed waar ze moeten beginnen.

Het betreft een HY in werkelijk uitmuntende staat. Tijdens het 90 jarig jubileum van Citroen stond deze bus op het Stadionplein in de showroom. De bus is niet verlengd en heeft geen camperinterieur. Het is een lege bestelbus, af en toe in de zomer gebruikt als bedrijfswagen voor zijn bloemenwinkel. Een bus in deze staat kom je zelden tegen.

Foto's heb ik niet. Nou ja, toevallig een fotootje van mijn auto's in mijn stalling waar zijn bus op de achtergrond te zien is. Geïnteresseerde kan ik in contact brengen met de nabestaanden. Je kan me mailen op HY@ree.nu of gewoon hier vragen stellen.

Groet,

Ree

Afbeelding
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Re: Een HY in prachtstaat.

Bericht door Ree »

Hoi allemaal,

De bus is verkocht aan de eerste persoon die gereageerd heeft. Misschien dat de nieuwe eigenaar zich nog eens meldt op dit forum.

Groet,

Ree
ghys
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Re: Een HY in prachtstaat.

Bericht door ghys »

En nu te koop bij de nieuwe eigenaar, ene heer 'J'. Onze Jacques?
Overigens wel een prachtexemplaar zo helemaal leeg en zonder ramen en dakluiken :)

http://www.speurders.nl/overzicht/f_par ... citroen+hy
Plaats reactie