Wat is er geworden van mijn HY78?

De mens (en de bus) achter de gebruikersnaam.

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
F. de Gooijer
HY Forum Beginner
HY Forum Beginner

Wat is er geworden van mijn HY78?

Bericht door F. de Gooijer »

Hallo allemaal,

Omdat ik momenteel opzoek ben naar een "nieuwe" 2cv kwamen mijn herinneringen van mijn oude auto's weer wat sentimenteel doen. Ik heb ooit een Hy78 uit 1973 gehad met het kenteken BH-42-LR. Deze heb ik als restauratie project gekocht, hem toen een aantal jaar door de APK gekregen op een gegeven moment was het geld echter op, en de levenslust van de HY ook. ik heb hem toen verkocht aan iemand hier op het forum (een jongen toen van 19 uit Tilburg) hij heeft echter de HY na enkele maanden terug verkocht (blijkbaar stond hij als restauratie of sloop aangeboden voor €500) hierna ben ik hem uit het oog verloren. dit moet allemaal rond 2007 zijn geweest. Ik heb het kenteken eens opgezocht, en ik zag dat hij dit jaar door de APK is gekomen, ook zag ik dat hij in 2009 voor het laatst op naam is gezet.

Mijn vraag is dus: heeft er iemand een idee waar deze blauwe HY (kenteken BH-42-LR) is terecht gekomen, heeft iemand er een foto van of een verhaal?

Alvast bedankt

ps hieronder de link van de foto's van toen die jongen uit tilburg hem verkocht

http://www.everyoneweb.com/citroenhytilburg/
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Re: Wat is er geworden van mijn HY78?

Bericht door Ree »

Hoi F. de Gooijer,

Welkom op het forum. De bus is op dit moment niet in eigendom bij een lid van Le-Camion. Misschien dat de eigenaar toevallig zelf meeleest, maar ik kan je niet verder helpen.

Grtn,

Raymond
Plaats reactie