GMS zegt helaas niks meer te doen, maar nu ik hun mailtje zo na lees denk ik dat z'n m'n vraag verkeerd hebben begrepen... ze bouwen niet meer in, maar misschien dat ze nog wel leveren natuurlijk.
Van der Helm hier in de buurt was helaas dicht, dus daar moet ik even naar bellen.
Uit dat PDFje haal ik trouwens dat er een aparte LPG/benzine-combinatie pomp in moet? Naja, dan heb ik dus binnenkort een mooie nieuwe benzinepomp in de aanbieding

Dat document (heb 'm alleen even doorgebladerd) lijkt me wel duidelijk ja, al blijft 't voor mij nog een grote leegte dat hele inbouwen.
Ik zou graag foto's enzo van andere inbouwers zien, zijn die er?
Mijn benzineverbruik is vrij hoog ja. Combinatie van een niet-optimale/deels versleten motor, vrij veel korte ritten en mijn toch nog redelijk sportieve rijstijl. Schijnt dat mijn motor absoluut niet in topstaat is, maar ik weet er nog te weinig van... werd me geadviseerd eens naar de kleppen en zuigers te kijken, maar ja dan zie ik ze wel maar kan ik er nog niks mee (tenzij 't overduidelijk is). Sowieso komen er uitlaatgassen uit de olievuldop...
Die achterklep is nog steeds stuk, maar zit nu flink in de menie en verder afgeplakt met (jawel) duct tape en mental note "niet openen". Ik mis namelijk werkplaats/tijd/geld/lasvaardigheid etc. om er "even" een andere balk in te lassen

Ik ben helaas zo'n HY-rijder die nog niet gepensioneerd is

m'n collega's willen eigenlijk al niet eens dat ik meerdere weken vakantie neem (maar ja, ik moet wel, ik ben op alle fronten domweg 'op' helaas... al zou ik natuurlijk ook heel hip een burn-out kunnen nemen, maar daar ben ik te nuchter voor).