Mijn naam is Erik Hakvoort, woonachtig in Drunen heb samen met mn vriendin Sanne van den Berg waar ik gelukkig mee samenwoon onze eerste bus gekocht.
Nadat mn vader me tipte over een bus die bij hem in de buurt in Frankrijk te koop zou komen was ik meteen al erg geinterresseerd en wilde ik heel graag wat meer info en vooral foto's. Ik had het er met mn vriendin al erg vaak over gehad en we hadden zelf ook al wel erg de voorkeur voor een ronde wielbak en het liefste ook nog eens een spijltje. Dat werd zoeken dus want zo vaak zijn die niet te koop te vinden.
Toen ik de foto's van mn vader kreeg via de E-mail viel mn mond haast open van blijdschap. Het eerste wat ik zag was het spijltje en dus kreeg ik een enorme grijns op mijn gezicht. Alleen heeft hij niet de originele chevrons op zn neus. Het ging om een type H uit 1954 in ZEER nette staat. Mijn geluk kon niet op.

Nadat ik later die week te horen kreeg dat de eigenaar van de bus op de koffie was geweest bij mn ouders MET DE BUS bleek de motor dus ook nog in erg goede staat te zijn. Toen was voor ons duidelijk dat deze bus het moest gaan worden.
We hebben hem inmiddels gekocht en we gaan hem in augustus naar Nederland rijden.
Hier een aantal foto's voor degene die nu net zo nieuwsgierig zijn als ik was haha.

Groetjes Erik en Sanne