Dan staat het alvast genoteerd zeg maar

Wéér een reden temeer dus om alle krachten te bundelen.Het is dan ook een meeting van Le Camion en die staat "dus" niet in het blad van het HY Team.
ach ja, hoe los je dit dan uiteindelijk héél diplomatiek op hè Raymond ! Maar: góed gedaan !Het plaatje mag hier niet gepost worden, dan maar een linkje:
Zou dit niet hardop tegen mijn "Otje" durven zeggen; ze zou zich beledigd voelen.Gewoon afreizen en ergens tussen die rare bussen gaan staan.
is absoluut onweerlegbaar ... Op iedere meeting komt zowat iedereen naar elkaar toe. En zéker als er een TUB met de naam "Lowieke" komt binnenrijden ...Er komt vanzelf iemand naar jullie toe
Tóch ... "vàt" ik dit (nog steeds !) niet. Waarom mag dit niet ??? Nog steeds zijn beide clubs bezig naar elkaar te groeien; deze fantastische website is één "grote gemene deler", voor àlle rHYders bedoeld ! En vind ik het een absoluut gemiste kans dat aan de meeting komend weekend hier niet, nèt als alle afgelopen meetings, eens wat meer ruchtbaarheid gegeven wordt. Mij lijkt onderhand (maar ben maar een héél simpel boertje uit de Peel) dat deze meeting kennelijk als exclusieve "Camion-aangelegenheid" wordt beschouwd ... ? Of sla ik de plank helemaal mis ? Ik weet het: "schijn bedriegt", maar ik mis het gebruikelijke enthousiaste commentaar van menigeen op elke "nakende" meeting ... (en dát ... heeft nix met "bloot" te maken !)Het plaatje mag hier niet gepost worden, dan maar een linkje:
http://www.le-camion.nl/meetings/meetin ... ng2011.jpg
Gelukkig ! Duzzz enkel een forum-site-technische kwestie ...Je slaat de plank helemaal mis. Het plaatje mag niet gepost worden omdat het te breed is. Dat staat het forum niet toe.