Ik ben Paul en kom uit wageningen ben 28 en ben van plan om deze week een HY uit '75 te kopen, een vee wagen.
Deze willen we ombouwen tot camper. (we moeten dus de achterkant volledig vervangen met 3 deuren)
We hebben tot nu toe 2 hy's gezien, al redelijk wat over gelezen en zijn echt dol enthousiast!
We hebben beide niet echt veel verstand van auto's, maar zijn wel allebei erg handig en gaan vooral voor het project!
Er staat de een hele mooie op markt plaats, we gaan in deze aankomende dagen, zondag of maandag kijken.
Aangezien we er niet super veel verstand van hebben willen we het gewoon proberen (wie niet waagt..).
Het moet een camper worden, ik heb gelezen dat je dan de bus opnieuw moet laten keuren en aan eisen moet voldoen.
Dit lijkt mij allemaal niet z'n probleem, alleen kom ik er niet achter hoe je nou weet hoeveel je co2 uitstoot is.
Is er een standaard voor bij de hy? Want misschien is het de bus helemaal niet waard, want je moet bpm betalen aan de rdw. hoeveel is dit?
Daarnaast heb ik nog een vraag, heeft iemand misschien tijd om met ons mee te gaan, die verstand van zaken heeft?
de bus moet voor vrijdag verkocht zijn, want de verkoper gaat dan emigreren!
Dus HULP GEZOCHT!