Citromobile 2011
Citromobile 2011
Citromobile vindt in 2011 plaats in vijfhuizen. Waar gaan we kamperen?
Ik regel in ieder geval het goede weer. Vorige keer was het namelijk dramatisch.
Ree
Ik regel in ieder geval het goede weer. Vorige keer was het namelijk dramatisch.
Ree
-
- HY Forum Grootmeester
Re: Citromobile 2011
Hoop dat de organisatie deze nieuwe lokatie aangrijpt om eindelijk iets te gaan doen met dit event. Dit jaar was het concept voor de 10e keer exact hetzelfde. Heb het gevoel dat er veel meer van dit event te maken is..
Gr, M
Gr, M
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Tja, Vijfhuizen. Dat is zelfs zo dichtbij voor mij dat ik het zou kunnen lopen. De HY staat verder van mijn huis af
. Maar ik heb nog een jaartje om een leuke camping voor jullie te zoeken. In Spaarnwoude bijv. In ieder geval is er geen excuus meer voor Cindy om niet te komen. Ook bij slecht weer kunnen de kinderen bij hun vrienden spelen
.
En zo dramatisch was het helemaal niet, want wij hebben ons Chineesje dit jaar gewoon in het zonnetje opgegeten hoor.

En zo dramatisch was het helemaal niet, want wij hebben ons Chineesje dit jaar gewoon in het zonnetje opgegeten hoor.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Goed,
Tijd om dit topic weer een duw te geven. Boudewijn zorgt dus voor een kampeeradres (toch? ga ik van uit
). Mooi moment om er een Forum-meet van te maken. Voor de liefhebbers starten we op vrijdag op de camping, gezellig avondje met een borrel en een hapje. Zaterdag CM en de vertrouwde Chinees 's avonds. Zondag voor de die-hards nog een dagje CM, of gewoon lekker naar huis. Afgelopen jaren met een leuke club gecampeerd, maar er kan altijd meer bij, dus: komen!!!!!!!
gr CitrofielNL
Tijd om dit topic weer een duw te geven. Boudewijn zorgt dus voor een kampeeradres (toch? ga ik van uit

gr CitrofielNL
Deze koning van de planning heeft een vakantie geboekt van 23 april t/m 6 mei. De retourvlucht landt om 2 uur 's middags. Theoretisch kunnen we dus in de HY springen en er een weekendje achteraan kamperen 
Misschien dat we de bus van te voren klaarzetten want het afgelopen jaar was ik er ook al niet bij...

Misschien dat we de bus van te voren klaarzetten want het afgelopen jaar was ik er ook al niet bij...
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Theoretisch? Maak er maar praktisch van
. Kom nu maar gewoon, mag ook 's avonds. Is goed voor je bus, komt ie weer een keer los. En wij ook met een borrel hahahaha.
gr CitrofielNL

gr CitrofielNL
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
En net terug van vakantie, ben je ook lekker uitgerust. Hmmm, ik zie kansen....de chinees moet uiteraard weer gehaald...

- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Ja, kan ie als ie toch 's avonds komt meteen langs de chinees 
(hoewel, dan komt Ottje er weer makkelijk van af
)

(hoewel, dan komt Ottje er weer makkelijk van af

MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Hmm, da's ook weer waar. Maar dat kunnen we compenseren. Ottje komt uit het altijd bourgondische zuiden. Misschien blijft er op weg naar het nuchtere noorden wat lekkers aan zijn bus plakken.
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Het is alweer bijna zover. Ik wil een camping gaan regelen, maar op hoeveel bussen kan ik rekenen ?
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
1 Bus voor mij!
gr teun
gr teun
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
1 bus ván mij. 

-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Met die van mij zitten we dus op 3. Wie volgt ?