Sinds een paar maanden ben ik in het bezit van een tot camper omgebouwde HY. Het is de bedoeling om met mijn HY, of eigenlijk vanuit de HY mijn cateringbedrijfje "Verrukkeluk" uit te bouwen voor september/oktober dit jaar. (af en toe willen we ook nog wel op vakantie met de HY) Mijn HY loopt als een zonnetje maar zoals gebruikelijk mag er aan het plaatwerk nog wel wat gebeuren. Bij de koop zaten ook bergen! onderdelen. (2 motoren, bodemplaten, lampen, deuren enz)
Ik ben ook nog een leek op HY gebied, en een vrouw (haha)
Is er iemand die tijd en zin heeft om evt tegen een kleine vergoeding, of ruilen tegen onderdelen mij te helpen de HY op te knappen zodat hij er voor oktober toonbaar uitziet?
Verrukkelukke HY
Re: Verrukkelukke HY
Trisdoor, welkom op het forum!
Ik kan je niet helpen met je bussie, maar ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig hoe het je bussie vergaat. Hou ons op de hoogte!
Groet,
Ree
Ik kan je niet helpen met je bussie, maar ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig hoe het je bussie vergaat. Hou ons op de hoogte!
Groet,
Ree
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Welkom!
Gasselternijveen komt me bekend voor, daar lopen nog wel wat HY fanaten rond met een loods met HY's
Alleen komen ze hier niet zo erg vaak meer op het forum, zie het topic over nieuwe velgen, daar zijn ze actief.
(en kan me niet voorstellen dat zo'n groot dorp is, dus die loods is vast zo gevonden
)
Gasselternijveen komt me bekend voor, daar lopen nog wel wat HY fanaten rond met een loods met HY's

Alleen komen ze hier niet zo erg vaak meer op het forum, zie het topic over nieuwe velgen, daar zijn ze actief.
(en kan me niet voorstellen dat zo'n groot dorp is, dus die loods is vast zo gevonden

MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Expert
- Contacteer:

Nederlands kampioen Living Statues 2007 - samen met 10 andere beelden - http://www.beeldje.nl