Onder de naam TPW zal ik deelnemen aan het Forum. Zoals bij de meesten wel bekend staat deze afkorting voor Technische Patrouille Wagen van de Rijkspolitie.
Bovendien lijkt het op de afkorting van mijn eigen naam: Theo van Wijk
Er breken spannende tijden aan. Komende dinsdag ga ik mij HY (ex-Rijkspolitie) ophalen

In grote lijnen is mijn aanpak alsvolgt: Eerst de APK zeker stellen (nog geldig t.m sept 08), daarna de bus in een betere staat brengen en op de langere termijn zal ik proberen deze in originele Rijkspolitiestaat te brengen (mits dat is toegestaan).
Hoofddoel: HY blijft rijden.
Ik ben 47 jaar, getrouwd en woon in Den Haag. Ik werk 4 dagen per week als auditor. Ik bezoek bedrijven in nederland (en soms erbuiten) in het kader van certificeringen (kwaliteitssystemen).
Thuis ben ik de kok en probeer gevarieerde en smakelijke maaltijden te bereiden. Hierbij probeer ik alle ingredienten Biologisch te kopen. Dit gaat per jaar stukken beter vanwege de betere aanvoer en prijs.
Verder drink ik graag een buitenands biertje. Bijvoorbeeld een "Mort Subite", om maar een een bittere versie te noemen

Mijn mobiele telefoon gebruik ik tevens om mijn gedichteningevingen (onderweg) vast te leggen. Wellicht dat er HY gerelateerde op het Forum terecht gaan komen.
Tot 'ziens' op het Forum of erbuiten.
P.S. ik ben nog bezig met een foto's van de HY.