restauratie adressen

Speciaal voor die HY-vragen die nergens anders bij passen

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
Pietervdb
HY Forum Expert
HY Forum Expert

restauratie adressen

Bericht door Pietervdb »

Hey,

voor degenen die het nog weten, ik heb een 2-tal jaar geleden een HY gekocht die ingericht was als ijsverkoopwagen. Er was echter veel werk aan en het is er nog steeds niet van gekomen om het zelf allemaal te doen. Vandaar dat ik ervoor zou kiezen om hem te laten restaureren door iemand anders. Heeft er iemand goede adressen (liefst in belgië)?

Heeft er ook iemand een idee wat zoïets kan kosten? Tis echt een totaalrestauratie, dus alles uiteenvijzen, veel stukken vervangen/herstellen, en alles weer ineen steken.

Afbeelding

Bedankt op voorhand

gr
Pieter
Patje74
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert
Contacteer:

Re: restauratie adressen

Bericht door Patje74 »

Twee jaar geleden heb ik prettig kennisgemaakt met Garage Troch in Mechelen. Dit (familie-)bedrijf bestaat al zeer lange tijd in de zelfde vorm als vandaag de dag. Kortom, een gezellige ouderwetse garage met de oude Citroën-gereedschapsborden nog op de muren.
Het resstauratiewerk wat ik tijdens mijn 1,5 uren durende rondleiding te zien kreeg was verbluffend. Voor hun geen plamuur, nee, het moet strak. En dan niet alsof het strak is, nee echt retestrak!

Ik zou mijn wagens er direct aan toevertrouwen! Mocht je belangstelling hebben, dan zal ik eens diep graven in mijn oude mails waar hun adres en telefoongegevens staan.
(ook voor veel bijzondere onderdelen kun je er uitstekend terecht, en dat voor redelijke prijzen!)
HYvonne
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door HYvonne »

Patje74 schreef:Twee jaar geleden heb ik prettig kennisgemaakt met Garage Troch in Mechelen. Dit (familie-)bedrijf bestaat al zeer lange tijd in de zelfde vorm als vandaag de dag. Kortom, een gezellige ouderwetse garage met de oude Citroën-gereedschapsborden nog op de muren.
Hallo Patrick, klik hier voor een link naar je eigen website met foto's van Garage Troch.

Jacques :P
Patje74
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert
Contacteer:

Bericht door Patje74 »

Haha! Dat is ook zo, was ik helemaal vergeten! :lol:

Het adres;

Garage Troch
Nieuwe Beggaardenstraat 10
2800 Mechelen