Of dit die zelfde HY is weet ik niet, maar zo'n soort gelijke HY heeft heel lang (voor veel geld) op Marktplaats gestaan. Info bij de verkoper leerde dat dat een voormalig rijdend kantoor van een bank was geweest.
"voormalig eigenaar van"
Citroen HY 1967 (org. camper) (staat nu in Slovenie)
binnenkort aan de gang met "de witte" een 74er HY
Citroen HY team afd. Noord.
Samen met HyPeter een loods om te "rommelen met HY"
Heb je de ruimte om ook gewoon een personenauto extra mee te nemen op vakantie, is er maar 620 kg laadvermogen over . Apart ding, maar of ik hem nu echt mooi vind? Ik hou het bij apart, heeeeeeeel apart. Ik zou hem weleens van binnen willen zien.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
henkhy schreef:Of dit die zelfde HY is weet ik niet, maar zo'n soort gelijke HY heeft heel lang (voor veel geld) op Marktplaats gestaan. Info bij de verkoper leerde dat dat een voormalig rijdend kantoor van een bank was geweest.
Henk,
Het is inderdaad de bus die op Marktplaats gestaan heeft, GB-35-41. Ewald heeft namelijk de advertentiefoto op z'n site.
"voormalig eigenaar van"
Die van eBay is denk ik een tot camper omgebouwde Currus personenbus.
Zo eentje stond er ook een keer op Citromobile. Vooral de achterdeur die niet bij het camperinterieur aansluit als ik het zo zie? (lijkt me lastig zo'n tafeltje voor de deur, Currus is toch wel snuggerder dan dat )
Maar ja, "apart" houden we 't maar op... dan liever een plasticbak met een C25/35 grille...
Jammer dat de "stroomlijn"-HY's uit de boeken nooit in het echt opduiken.
Bij de sloop bleek dat vocht tussen het kunsstof erge dingen kan veroorzaken. Vloer, balken en de vestevigingen tussen het kunststof waren op diverse plekker totaal weggerot.
"voormalig eigenaar van"
De zwarte kunststof HY van de topicstart staat weer te koop op marktplaats (5000 euro).
Nu ook weer met meer foto's van het interieur overigens.
Vraag me af of het dezelfde eigenaar is die 'm niet kwijt raakt of dat elke koper 'm van schrik meteen weer verkoopt
Heeft Bert de historie nog niet van deze unieke HY?
Marktplaatslinkje: http://link.marktplaats.nl/168896092