Hallo,
Door de jaren hee is het VIN nummer (voor op de voortrein) niet meer leesbaar. Nu is de bus daar al een paar jaar mee door de keuring gekomen maar nu vind ik het ook genoeg geweest en moet er een nieuw nummer in. Weet iemand hoe je dat aanpakt? Bij de rdw zijn ze niet erg gul met info daarover. Ze blijven hangen in dat je moet bewijzen dat dat vin nummer bij het kenteken hoort en dat jij daar de eigenaar van bent. Ze geven dan de tip om de aankoop bon te overleggen. Die is er dus niet.
Heeft iemand hier ervaring mee en elke tip is welkom
groet
Gert-Jan
het Voertuig Identivicatie Nummer (VIN)
het Voertuig Identivicatie Nummer (VIN)
www.depannenkoekenbakker.eu
Overal lekkere pannenkoeken!
Overal lekkere pannenkoeken!
Om even bij het begin te beginnen: weet je zeker dat ie niet meer leesbaar is? Zelfs als je de exacte locatie weet kan het nog best een klus zijn om het nummer boven te krijgen.
afkrabben, ontvetten, met strijklicht spelen etc...
Over het traject daarna kan ik je niet helpen, na een half uur was mijn nummer weer redelijk leesbaar.
Groet,
Ree
afkrabben, ontvetten, met strijklicht spelen etc...
Over het traject daarna kan ik je niet helpen, na een half uur was mijn nummer weer redelijk leesbaar.
Groet,
Ree
-
- HY Forum Grootmeester
vin nummer
Een setje goede slagcijfers zoeken van ong dezelfde maat of een graveer apparaat en iemand met een vaste hand. Dat lijkt mij de snelste en goedkoopste oplossing 

"voormalig eigenaar van"
Citroen HY 1967 (org. camper) (staat nu in Slovenie)
binnenkort aan de gang met "de witte" een 74er HY
Citroen HY team afd. Noord.
Samen met HyPeter een loods om te "rommelen met HY"
Citroen HY 1967 (org. camper) (staat nu in Slovenie)
binnenkort aan de gang met "de witte" een 74er HY
Citroen HY team afd. Noord.
Samen met HyPeter een loods om te "rommelen met HY"
Re:
Inmiddels heb ik dat wel. Het RDW is héél relaxed omdat ze wel door hebben dat iedereen anders met een setje slagcijfers aan de gang gaat.Ree schreef:Over het traject daarna kan ik je niet helpen, na een half uur was mijn nummer weer redelijk leesbaar.
'T kost je wel zo'n 80 euro, en een retourtje naar je locaal RDW filiaal...
Ree