Citromobile dus in 2017 zonder problemen.
In oktober met enkele busjes een minimeet gehad.
En een paar keer wat vervoerd.
In 2018 was Citromobile de eerste rit sinds oktober, ging op zich probleemloos!
En laatste tot nu toe de meeting in Oene, eerste keer met Bente in haar stoel op de passagiersstoel, met gehoorbescherming op. Ze vond het leuk

Drie keer getankt sinds 2016, gemiddeld 1:6 over 1600KM
Roest is ietsje erger geworden. Tijd en zin om het aan te pakken minder.
Drang om 'm te verkopen wordt steeds groter, ook omdat we steeds harder denken aan verhuizen en daar hebben we a) veel geld voor nodig en gezien het foodtruck- en catawikiklimaat is het nog gunstig waarschijnlijk en b) er zijn een stuk meer huizen zonder plek voor de bus... ik weet het niet, nogal in dubio over alles.
Net voor de APK geweest: huidige staat is het afkeur: ruitenwissers (zo vervangen) en rechterbuitenspiegel (die al 10 jaar met een ijzerdraadje op z'n plek zit) hoor deugdelijk bevestigd te zijn, dat zijn de kleine puntjes en magazijn kan daar zo in voorzien.
Grote punten: remdrukbegrenzer doet helemaal niets en omdat ie er op zit, moet ie wel wat doen. En linksachter drupt er remvloeistof ergens bij het wiel bij hard remmen.
En daarnaast een nog wat: de accu is kapot. Kon vanochtend maar met moeite starten, was helemaal vol maar klapte snel onder de 11 volt. En eind van de dag kon ik niet meer bij de garage weg komen. Gelukkig hadden ze uiteraard een booster en toen liep ie wel weer. Nog even aankijken, anders helaas weer een nieuwe accu. Deze was nog maar een paar jaar oud. Ik was 'm een tijd geleden vergeten aan de druppellader te hangen en na een week of vier is de accu dan echt leeg blijkt (autoradio slurpt blijkbaar).
Wel leuke garage dit (Garage Lubbers, Hengelo), en dat ze dus zaken als een remdrukbegrenzer controleren zegt wel wat over kennisniveau. En als het moet kunnen zij de reparaties ook doen, daar hoefde ik bij de Citroën garage niet mee aan te komen.