Dick...het antwoord heeft op zich laten wachten
Nu wordt er hard gewerkt aan de laatste details. Wielkasten afgelast. Nog 1 kant te gaan. Dan kan hij in de antiroest en worden afgelakt.
Dan kunnen alle aanbouwdelen die klaar liggen, tank en alle remdelen er achter weer op.
Ook meteen maar een nieuwe waterpomp gemonteerd omdat hij bleef zweten. Nu lekdicht.
Leuk om te zien dat hier nog altijd wordt aan door gedaan!
groetjes.
citroen hy fourgon 1962
citroen hy pickup 1963
citroen hy fourgon 1964 -broken-
VW LT31 1995
Toyota Crown ms75 1972
Toyota Crown ms75 1973 -sold-
Toyota Crown ms67 1972
Datsun 120a coupe 1975
Volvo v40 1996
Audi 80 1989 -totalled-
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938
Eerste delen staan afgelakt te drogen.
Nog een kant. De keuze is gevallen voor een industriële verf gebruikt op o.a. olieboorplatformen en windmolens op zee. Dat is prima voor de binnenschermen dacht ik zo.
De kleur gekozen in een metallic kleur dicht bij het origineel.
Bijna kan het leukste werk starten. Het afmonteren.
Tijdens de zoektocht naar de eerste eigenaar stuitte ik op een lokale winkel met dezelfde familienaam. Niet geschoten is altijd mis dacht ik dus een bericht gedaan.
Degene berichte mij na een paar weken entousiast dat hij de bus kende uit nabije familie. Waarop ik twee leuke foto's kreeg uit de begin jaren. Leuk
Bijlagen
IMG-20211116-WA0038.jpg (16.8 KiB) 29586 keer bekeken
Leuk, die foto's uit de prehistorie !
Wel een krachttoer, die restauratie van jou ! Ergens in 2011 begonnen en nu langzaam naar het einde ... Chapeau ! Wat we intussen te zien kregen ziet er veelbelovend uit; ben benieuwd naar het eindresultaat !
een bumper een oud patina geven is niet zo moeilijk
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938