HY Heuliez paardenwagen

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Eendengarage
HY Forum Liefhebber
HY Forum Liefhebber

Re: HY Heuliez paardenwagen

Bericht door Eendengarage »

Vandaag was dan eindelijk het langverwachte moment; de paarden gingen mee op proefrit. Alles ging perfect, de paarden liepen er zo in en stonden prima op hun plek. Alles bleek te werken zoals bedoeld; kortom, helemaal goed.

Hieronder een aantal foto's.

Groet,

Sander.
Bijlagen
proefrit 1.jpg
proefrit 1.jpg (64.35 KiB) 12398 keer bekeken
proefrit 2.jpg
proefrit 2.jpg (68.17 KiB) 12396 keer bekeken
proefrit 3.jpg
proefrit 3.jpg (73.24 KiB) 12787 keer bekeken
hyliner
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Kenteken: NH-81-JK

Bericht door hyliner »

Goed werk Sander, daar maak je het wel te blits mee op de manege! (Met die HY bedoel ik hè. Vrouwen en paarden heb ik geen verstand van :D )
Laatst gewijzigd door hyliner op za mar 28, 2009 3:15 am, 1 keer totaal gewijzigd.
hyliner
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Kenteken: NH-81-JK

Bericht door hyliner »

Boudewijn schreef:Ships, inderdaad, voor bedrijfswagens is dat historische kenteken helemaal niet van toepassing, even vergeten.
Toch niet 'helemaal'. Er is een oldtimer-bedrijfswagenserie (BE-**-**) maar die wordt alleen uitgegeven op geïmporteerde oldtimer bedrijfswagens tot 1-1-72.

Los hiervan mogen alle auto's (personen- én bedrijfswagens) tot 1-1-78 met blauwe platen rijden, mits het kenteken 2 letters en 4 cijfers heeft.
Sinds 1987 HY rijder. Sinds 1991 eigenaar van een HY van 1967, van de 'Amsterdamse serie'. Daarnaast rij ik een Méhari uit 1977. Dagelijks vervoer: wisselend een Acadiane van 1983 en een Citroën Berlingo Multispace 1.6 van 2006. Groeten, Henri.
Plaats reactie