Borgmoeren GOED geborgd ?
De voorzijde (punt) van de priseas draait overigens in een (echt) toplager(tje), niet in een bronzen bus. (zie foto)
De krukas alsmede het daaraan geboute vliegwiel, waarop wederom de gehele drukgroep incl. koppelingsplaat zit gemonteerd, zijn onderdelen van het "motor"-gedeelte. Daar kan het dus eigenlijk niet aan liggen want dan zou er - bij axiale speling - een hoop herrie vanuit de motor komen (want (o.a.) de "big-ends" van de zuigerstangen zouden het dan zwaar te verduren krijgen). Het "druklager" (lees koolstofring) + bediening ervan is wederom onderdeel van de V-bak maar staat los van - en ondervindt totaal geen invloed van welke axiale speling dan ook.dat bij elke bediening van de koppeling de krukas, drukgroep en koppelingsas heen en weer schuiven ...
Denk dat dit
een goede tip is.Misschien dat je verandering in de asstand ziet als je derde versnelling zet en dan voor of achteruit duwt om zo de situatie van optrekken of afremmen in de derde versnelling na te bootsen.