Ik heb niet het idee dat het aan ons is om namens het HY-team allerlei zaken richting andere partijen te gaan organiseren; daar hebben we een bestuur voor bij die club. Als men ons dat gevraagd had, zou het een ander verhaal worden. Daarnaast is het leden van Camion en ook niet-club-gebonden Forumleden vrij om af en toe eens te zien wat er bij het Hy-team gaande is.Overigens: van jullie initiatief is de enige publiciteit in eerste instantie een heel klein stukje in een verslag van de donateursdag geweest. Ik zie dat er nu op de HY Team website een inschrijfformulier staat... waarom dat niet ook hier op het forum aangekondigd? Je wil toch zo'n groot mogelijk publiek bereiken? Het staat ook niet op de Le Camion site en volgens mij ook niet in de laatste clubbladen
Als je de laatste zin in mijn voornoemde relaas goed hebt gelezen, kun je zien dat ik het initiatief van Geert min of meer wegschrijf onder de noemer "leven en laten leven". En wat betreft het schrijven van mijn stukje; dit gaat volledig voor eigen rekening; ik weet dan ook niet of HenkHy het met mij eens is; heb hem er nog niet over gesproken. Vermoedelijk wel maar dat is slechts een vermoeden...