
Een rustmoment inlassen helpt je om niet steeds over de gemaakte fout heen te kijken zoals bij de remmen het geval was

Wordt vervolgt en filmpje van de eerste rit volgt als de techniek meewerkt deze week.
en eerst ben je aan het vertellen dat je dit doet met Sikaflex?????? daar kun je toch niet mee lassen!citrofielnl schreef:Een rustmoment inlassen? ik gebruik altijd plaatwerk
nee hoor.......hoe meer hoe liever! En concentreer jij je nu maar op volgende week anders is het morgenavond géén zaterdagavond!LEiPiE schreef:Pas op hoor, straks voelt HYvonne zich overbodig met dat soort Jacqueismes
ghys schreef:Daarnaast de tank ook meegenomen. Zat nog wat oude benzine in en wat bezinksel.
Iemand ideeën om deze schoon te maken van binnen?
Wat ook veel gedaan wordt als er sprake is van roest aan de binnenkant, is inderdaad (veel meer dan een handvol) kiezelsteentjes of zelfs gravel (ik weet niet of dit juist geschreven is) in de tank en dan ipv schudden totdat je een ons weegt, de tank op een betonmolen binden (als je die hebt) en deze gewoon een uurtje laten draaien. De tank is dan zeker weten helemaal schoon van binnen! Af en toe natuurlijk de stand van de molen veranderen zodat alles aan de beurt komt.LEiPiE schreef:Benzinetank schoonmaken hoor ik vaak de tip van er een hand kiezelstenen in te gooien en dan maar lekker te gaan zitten schudden.
waarschijnlijk wel, het zou goed zijn de tank aan de binnenkant te behandelen met een coating.ghys schreef:Dat is misschien wel een goede inderdaad in combinatie mete en scheut verse benzine.
Zou dat geen schade aanrichten aan de binnenwand?
Eerst maar eens de aftapplug beneden verwijderen en derrie eruit laten lopen.