Ik heb een originele Citroën uitlaatpot er onder zitten en die doet Broem Broem!Para-Plu schreef:.. en wat denk je! brum brum.. rijden maar!
eerste klus geklaard! en nou karren maar

Ik heb een originele Citroën uitlaatpot er onder zitten en die doet Broem Broem!Para-Plu schreef:.. en wat denk je! brum brum.. rijden maar!
Broem Broem, oei dat klinkt niet goed, misschien moet je er toch eens naar gaan kijken!HYvonne schreef:Ik heb een originele Citroën uitlaatpot er onder zitten en die doet Broem Broem!Para-Plu schreef:.. en wat denk je! brum brum.. rijden maar!
eerste klus geklaard! en nou karren maar
Ik heb de foto's nog!citrofielnl schreef:Haha, zit ik even niet op te letten, gebeurt er van alles! Afijn, mooi dat de startmotor mee lijkt te vallen! Kleine klus en nu weet je hoe het zit. Waren de 'tanden' nog toonbaar?
gr CitrofielNL
Ree schreef:Je kan het zelf proberen, en als het niet lukt zijn er voldoende peilstokken te verkrijgen. Die zijn niet schaars.
Ree: misschien nog véél simpeler: vraag haar om de gordijntjes te maken voor de diverse ramen ... dan raakt ze er misschien óók bij betrokken ...Ware het niet dat ik mijn vriendin toch nog moet 'enthousiasmeren' om een HY camper te maken/ kopen. Naja, dat zal wel lukken. Maar voor 'ze' gerust mee gaat op vakantie, en gelooft dat hy comfortabel genoeg is, zijn we wel eventjes verder... Tips zijn welkom, hahaha! Bosje bloemen? Chocolade? Oorbellen?
Kan ik niet ontkennen, zo goed als nieuw gewoon. Dus inderdaad paar kooloborstels en nog jaren starten!Ottje schreef:even terug in de tijd ... tijd ... tijd ...Enne ... Para Plu: die bendix ziet er nog uitstekend uit, wordt dus gewoon even koolborstels vervangen !
Hardstikke goed van dat "brum-brum" en laat je nix wijsmaken door Jacques ! Die van mij doet "vroem-vroem" ... zélfs met verroeste uitlaat !
Ach ... ieder HY-tje brult zoals 'ie gebekt is hè ...!
Zeg dan ook even erbij dat die "2 slechte contacten" eigenlijk koolborstels heten!citrofielnl schreef:Kan ik niet ontkennen, zo goed als nieuw gewoon. Dus inderdaad paar kooloborstels en nog jaren starten!
Das wel handig.. maar ik begreep het alHYvonne schreef:Zeg dan ook even erbij dat die "2 slechte contacten" eigenlijk koolborstels heten!citrofielnl schreef:Kan ik niet ontkennen, zo goed als nieuw gewoon. Dus inderdaad paar kooloborstels en nog jaren starten!
Had ook niet anders verwacht, bij iemand als "Sherlock Holmes" ...Das wel handig.. maar ik begreep het al