ik had wel zeer slecht verwacht, maar niet zo ernstig.

rob.

ik wist ook niet dat die zo slecht zou zijn, maar vind het wel een uitdaging, de bedoeling is, dat het ooit weer een camper gaat worden, maar laat ik eerst maar hopen op een kaal afgewerkte auto.ed-hz schreef:Nou Rob,
petje af hoor, dat je de moed hebt om eraan te beginnen.
Zoals Ree al zei, er zijn betere bussen naar de sloop gegaan.
Ik adviseer altijd om met een zo hard mogelijke basis te beginnen, dat scheelt uiteindelijk veel tijd en ook geld.
Wat ga je met je bus doen? Weer een camper van bouwen of wordt het ook een poffertjeskraam?
Heb je al een kleur in gedachten?
Veel succes,
Edwin.
ik heb kunststofplaat, dat maak ik zelf, op een ribbelplaat, en ik heb metaal.ghys schreef:Je gaat maar grondig te werk maar denk ook de enige manier om van deze bus weer goede en harde basis te maken. En dat met de koude dagen in het verschiet
Had je nog stukken ribbelplaat liggen voor reperatie? of is het een kunstofactig iets?
Ben je er al uit wat je met het dak gaat doen? eraf of toch weer oplappen.
Ben benieuwd en we gaan het volgen in de wintermaanden;)
alvoor het kunststof er op word gemaakt, word het metaal behandeld tegen roest.ghys schreef:kortom dat wordt de hele winter doorwerken om warm te blijven;)
En kundstof rot niet weer dat is wel een voordeel, weet alleen niet hoe het zit mer roestvorming tussen kunstof en metaal. Zou jammer zijn als je straks weer moet.
Misschien donorstukken erinlassen, met de bekende ribbelstructuur?
of zeg ik nu iets wat niet te doen is bij de HY's
En hoe staat het met de bodem? daar hadden ze toendertijd groene hamerrite overheen gedaan. Heb voor mijn HY het idee die bewuste plaat te vervangen door een gegalvaniseerde. Allen zullen de fransen dat wel goed hebben gepuntlast met de daaronder zittende wokkelplaat. Scheelt weer hoop schuur en schilderwerk wat met zo'n lange bus toch wel erg veel is.
succes maar weer:)