af en toe een paar leuke en gekke foto's ertussen van het afgelopen remmenweekend en je kan als het even tegenzit met de remmen toch nog even lachen en terug denken aan geslaagde weekend...waar het allemaal wel goed ging..toch

Hee, kijk dat is handig, ik kende alleen een ander filmpje.HYvonne schreef:voor zover ik weet heeft het HY-Team alleen een video over het verversen en ontluchten van de remmen. Deze staat ook op youtube KLIK HIER
Gaat die balk dan krom? Daar heb ik nog nooit wat van gezien. Misschien hebben we het over een andere balk, ik vind hem er namelijk heel sterk uit zien. Ik maak wel eens een fotoRee schreef:Die vooras/balk is geen goede plek. Die is niet ontworpen voor dergelijke krachten. Of onder de driehoek bij de fusee (pas op de stuurstang) of onder die pijpjes aan het einde van de blaken bij de neus - daar waar het chassisnummer vaak staat. De torsieveren kunnen het hebben, maar pak ze zo dicht mogelijk bij de bus.
Hun methode is wat omslachtig, maar het is de enige manier om de bus voor in het midden op te krikken.
De DVD is weer boven water en ik heb hem nogmaals bekeken. Het is een perfecte handleiding. Is het misschien een optie om vanuit het HY Team deze DVD wederom uit te geven?Ree schreef:ps, het HY team heeft volgens mij een DVD met hoe je een remmen-revisie moet doen. Inclusief video's en foto's.