HY pickup '58
-
- HY Forum Liefhebber
HY pickup '58
Hallo,
Het is al weer een tijdje geleden dat ik heb geschreven, maar hier ben ik dan weer. Zoals jullie hebben kunnen volgen is de paardenwagen klaar. Het resultaat was te zien op Citromobile en is in de afgelopen en komende editie van Citroexpert ook te zien. Op Citromobile ook erg veel leuke reacties gekregen.
Ik heb vandaag nog een HY binnengekregen uit Frankrijk. Een HY pickup uit '58 in geheel originele staat. Maak je geen zorgen ik heb 'm al weer verkocht aan een liefhebber, jullie hoeven je dus geen zorgen te gaan maken dat ik mijn paard in de open lucht ga vervoeren. Ook hoeven jullie niet zelf in de verleiding te komen. Toch wilde ik even een paar fotootjes plaatsen om te delen hoe ik vandaag genoten heb van dit eerlijke HY'tje.
Groet,
Sander Aalderink.
Het is al weer een tijdje geleden dat ik heb geschreven, maar hier ben ik dan weer. Zoals jullie hebben kunnen volgen is de paardenwagen klaar. Het resultaat was te zien op Citromobile en is in de afgelopen en komende editie van Citroexpert ook te zien. Op Citromobile ook erg veel leuke reacties gekregen.
Ik heb vandaag nog een HY binnengekregen uit Frankrijk. Een HY pickup uit '58 in geheel originele staat. Maak je geen zorgen ik heb 'm al weer verkocht aan een liefhebber, jullie hoeven je dus geen zorgen te gaan maken dat ik mijn paard in de open lucht ga vervoeren. Ook hoeven jullie niet zelf in de verleiding te komen. Toch wilde ik even een paar fotootjes plaatsen om te delen hoe ik vandaag genoten heb van dit eerlijke HY'tje.
Groet,
Sander Aalderink.
- Bijlagen
-
- int v.jpg (72.27 KiB) 10618 keer bekeken
-
- acht.jpg (75.24 KiB) 10618 keer bekeken
-
- voor.jpg (83.78 KiB) 10618 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Eendengarage op zo jun 14, 2009 7:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- HY Forum Liefhebber
Re: HY pickup '58
En nog een paar fotootjes.
- Bijlagen
-
- acht 2.jpg (65.14 KiB) 10613 keer bekeken
-
- familie.jpg (59.07 KiB) 10612 keer bekeken
-
- laadruimte.jpg (75.1 KiB) 10612 keer bekeken
-
- HY Forum Liefhebber
Gewoon nog een paar.
- Bijlagen
-
- clignoteur.jpg (61.13 KiB) 10606 keer bekeken
-
- clignoteur open.jpg (47.67 KiB) 10606 keer bekeken
-
- kenteken.jpg (64.62 KiB) 10606 keer bekeken
-
- voor 2.jpg (73.3 KiB) 10606 keer bekeken
Mooie HY met de split window!!
Welke heb je nou verkocht? de HY paardenwagen of deze al? kon het nog niet goed uit je verhaal opmaken.
maar in ieder geval heeft de nieuwe eigenaar van welke bus dan ook een leuk object gekocht:)
Welke heb je nou verkocht? de HY paardenwagen of deze al? kon het nog niet goed uit je verhaal opmaken.
maar in ieder geval heeft de nieuwe eigenaar van welke bus dan ook een leuk object gekocht:)
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Moet deze ook weer tot in detail gerestaureerd worden, dan moet je je naam van eendengarage wellicht laten aanpassen.
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Leuk ding Sander ! Maar eeh deze keer dus niet verliefd, aangezien je hem alweer verkocht hebt ? Je hebt vast een leuke job, je eigen bedrijfje enz. Maar ik zou het niet kunnen. Ik zou dit allemaal willen houden en dan komt er dus geen brood op de plank
. Bedankt voor de leuke foto's.

Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.