draaiknop kachel
-
- HY Forum Expert
- Kenteken: NV-12-ZR
draaiknop kachel
hallo,
Ik ben bezig met het demonteren van de draaiknop van de kachel en heb het huis al los in het motorcompartiment,maar nu krijg ik de rubber dop niet van de as af en het binnenwerk zit weer aan de andere kan.
Het lijkt mij niet dat hiervoor geweld nodig is,iemand ervaring?
Waarschijnlijk is het heel simpel maar ik zag het even niet.
gr Willem
Ik ben bezig met het demonteren van de draaiknop van de kachel en heb het huis al los in het motorcompartiment,maar nu krijg ik de rubber dop niet van de as af en het binnenwerk zit weer aan de andere kan.
Het lijkt mij niet dat hiervoor geweld nodig is,iemand ervaring?
Waarschijnlijk is het heel simpel maar ik zag het even niet.
gr Willem
La tête dans les nuages
HY78 bj 69 verlengt en op LPG.
zonnegeel.
Lid van ANWB maar ook van het HY Team en Le Camion.
zonnegeel.
-
- HY Forum Grootmeester
Re: draaiknop kachel
Willem,Is het zo'n 6 kantige rubber knop,dan moet je aan de achterkant van de knop het rubber over het plaatje trekken en dan kan het moertje eraf.Daarna kan de kraan los
-
- HY Forum Expert
Helemaal gelukt Gerard.
Ik ben direct na het lezen van je tip naar de bus gelopen en had het in een paar tellen voor elkaar,bedankt.
Gisteren durfde ik het rubber niet los te trekken uit angst het te zullen vernielen.
Groeten Willem
Ik ben direct na het lezen van je tip naar de bus gelopen en had het in een paar tellen voor elkaar,bedankt.
Gisteren durfde ik het rubber niet los te trekken uit angst het te zullen vernielen.
Groeten Willem
La tête dans les nuages
zonnegeel.
zonnegeel.
-
- HY Forum Grootmeester
Bedankt voor je antwoordje.Ik moest dit wel diep in mijn geheugen terug
graven.Na net afgelopen zaterdag een tia gehad te hebben en weer 4 dagen in het ziekenhuis gelegen te hebben
graven.Na net afgelopen zaterdag een tia gehad te hebben en weer 4 dagen in het ziekenhuis gelegen te hebben

-
- HY Forum Expert
- Contacteer:
Gerard we hopen dat jouw geheugen en gezondheid jou en de forum gebruikers niet in de steek laat veel sterkte toe gewenst la Souris
Nederlands kampioen Living Statues 2007 - samen met 10 andere beelden - http://www.beeldje.nl
-
- HY Forum Expert
Gerard ik kan mij bij de voorganger helemaal aansluiten,heel veel gezondheid toegewenst.
Mijn vader heeft ook een Tia gehad en als ik de snelle reactie van jou op het forum zie en je geheugen wat goed werkt mag je van geluk spreken.
Ik heb al veel antwoorden van het forum gehaald van andere forum gebruikers die jij beantwoord hebt.
Ga zo door en hou je taai.
gr Willem.
oh ja niet om te zeuren maar het was een 5 kantig rubbertje maar dat is je vergeven hoor (grapje)
Mijn vader heeft ook een Tia gehad en als ik de snelle reactie van jou op het forum zie en je geheugen wat goed werkt mag je van geluk spreken.
Ik heb al veel antwoorden van het forum gehaald van andere forum gebruikers die jij beantwoord hebt.
Ga zo door en hou je taai.
gr Willem.
oh ja niet om te zeuren maar het was een 5 kantig rubbertje maar dat is je vergeven hoor (grapje)
La tête dans les nuages
zonnegeel.
zonnegeel.