CitroMobile2009
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Re: CitroMobile2009
Mogelijk wordt het nog wat drukker en gezelliger zaterdagavond. Ik heb er zin in!!!!!!!
gr CitrofielNL
gr CitrofielNL
-
- HY Forum Kenner
- Contacteer:
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Hoi allemaal,
Al met al een mooi weekeinde geweest zo. Jammer van de druppels op zondag, maar dat mocht de pret niet drukken. Dus: binnenkort maar weer een draadje openenen voor 2010?
gr CitrofielNL
Al met al een mooi weekeinde geweest zo. Jammer van de druppels op zondag, maar dat mocht de pret niet drukken. Dus: binnenkort maar weer een draadje openenen voor 2010?
gr CitrofielNL
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Het was weer gezellig 
Foto's heb ik nog even niet (heb er ook niet zoveel dit jaar), maar wel even filmpje geupload: Youtube.com, kun je meerijden in MurpHY achter HYvonne, Citrofiel en Boudewijn aan
Ach en afgezien van een missende dynamobout (die lange, van 16cm
) heeft MurpHY het goed overleeft. Net alleen wel weer de tank moeten afvullen, zoals ik ook voor het wegrijden had gedaan.
Isolatie deed z'n werk goed
Op naar de HY Team jubileum meeting, misschien daar even een topic voor openen?

Foto's heb ik nog even niet (heb er ook niet zoveel dit jaar), maar wel even filmpje geupload: Youtube.com, kun je meerijden in MurpHY achter HYvonne, Citrofiel en Boudewijn aan

Ach en afgezien van een missende dynamobout (die lange, van 16cm

Op naar de HY Team jubileum meeting, misschien daar even een topic voor openen?
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
Zat die bout niet in een sok?LEiPiE schreef:Ach en afgezien van een missende dynamobout (die lange, van 16cm) heeft MurpHY het goed overleeft.
Ree
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
[quote="LEiPiE"]Het was weer gezellig 
Net alleen wel weer de tank moeten afvullen, zoals ik ook voor het wegrijden had gedaan.
[quote]
Verbaast me wel hoor van dat tanken, als jouw bus echt zoveel verbruikt is dat toch niet helemaal top, maar inderdaad, wij hebben geen gesnurk gehoord
gr CitrofielNL

Net alleen wel weer de tank moeten afvullen, zoals ik ook voor het wegrijden had gedaan.

Verbaast me wel hoor van dat tanken, als jouw bus echt zoveel verbruikt is dat toch niet helemaal top, maar inderdaad, wij hebben geen gesnurk gehoord

gr CitrofielNL
Laatst gewijzigd door citrofielnl op wo mei 06, 2009 1:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- HY Forum Super Expert
een drijvende sproeier? 

-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Leuk filmpje Ewald. Maar met hoeveel liters heb je, je tank moeten afvullen ? Ik heb hem ook weer volgegedaan, dat doe ik namelijk altijd als ik hem wegzet.
In verband met het weer en het feit dat we 's-avonds nog weg moesten hebben wij onderweg besloten om toch maar door te rijden naar huis. Volgend jaar maar weer.
Bedankt voor de gezelligheid allemaal.
In verband met het weer en het feit dat we 's-avonds nog weg moesten hebben wij onderweg besloten om toch maar door te rijden naar huis. Volgend jaar maar weer.
Bedankt voor de gezelligheid allemaal.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Ik heb bij thuiskomst er 49,65 liter in moeten gooien, verbruikt over 349km. Zie Spritmonitor voor alle tankbeurten 
Ik haal over het algemeen zo'n 7 a 8 km uit een liter. Nou rij ik op de snelweg ook net onder z'n top, op zo'n 87km/u rijdt ie lekker, 90 wil wel maar dan resoneert er net weer wat
Oh cool, ben afgelopen weekend over de 10.000km heen gegaan (in 4 jaar).

Ik haal over het algemeen zo'n 7 a 8 km uit een liter. Nou rij ik op de snelweg ook net onder z'n top, op zo'n 87km/u rijdt ie lekker, 90 wil wel maar dan resoneert er net weer wat

Oh cool, ben afgelopen weekend over de 10.000km heen gegaan (in 4 jaar).
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
oh, dat valt niet tegen.
gr citrofielnl
gr citrofielnl