ik probeer deze week mijn bus uit de stalling te halen en vrijdagavond naar de boomgaard te komen.
Reserveren jullie of moet ik zelf een belletje doen?
Is meteen een leuk ritje om mijn blok in te rijden..
Hoeveel bussen zijn er aanwezig vrijdag?
Lijkt me gezellie
Ervaring van vorig jaar was dat er geen enkele plaats meer vrij was. Ik heb toen gebeld en aangegeven dat het ging om Citroën HY bussen en dat we geen plaatsen met stroom nodig hadden. Aangezien zij een groot Citroënhart hebben en heel veel plaats zonder stroom, was het geen enkel probleem. Wij hebben toen achterdoor rechts gestaan. Geef dit dus eventueel aan bij een probleem.
Tot vrijdag.
ps. de straatnaam geeft het al aan, de camping ligt aan de parallelweg en alleen de ingang ligt aan de autobaan (en niet er op). Je hoeft je niet tureluurs te zoeken op die andere weg Ree.
Maar mochten ze nog stroom hebben dan vind ik dat niet erg, ik heb geen koelkast op gas
Oh en overigens ook alleen electrische kacheltjes, dat lukt niet echt op accu's . Heb nu dan wel isolatie, maar het belooft dit weekend beetje kwakkelend te worden.
Nou het is gelukt!
De bus is uit de stalling. Alles ziet er goed uit om vrijdag naar de camping te gaan.
Hij startte ditmaal in 1 keer, de motorrevisie is niet voor niets geweest!
Ok, neem ik ook vele snoeren mee
Straks nog paar kleine dingetjes doen aan MurpHY en dan met 'm naar Winterswijk voor Koniginnedag en dan komen wij ook vrijdag die kant op (eind van de dag denk ik).