Ik zou dat ook niet durven beweren. Maar inderdaad, ik heb een jaartje overgeslagen. Twee jaar terug was het wel lekker warm 's-avonds. Dus probeer dat ook maar eens Ree .
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Het is jammer dat ik nog niet met mijn HY kan maar ben weer van de partij ditjaar.
Ga je naar cote d'Azur? Mocht je nog een achterklep en schuifdeur tegen komen in het bekende HY kleurtje gris metallic mag je ze wel mee nemen Kom ik ze op citromobiel van je overnemen
Pas 8 jaar HY-bezitter (en nog steeds is 'ie niet helemaal "Kampeer-proof") kriebelt het steeds vaker als ik dit soort berichten lees ...
Dus, rotten in het vak, wáár ligt nou die beroemde "Boomgaard" van jullie ? Enne ... dan allemaal in colonne naar Utrecht en zo ? Vertel ! Wellicht dat ...
Nou, dat ziet er goed uit hoor. Kom gewoon zaterdags naar Citromobile, dan wijzen wij je de weg naar de Boomgaard. Deze camping ligt naast de A12 in Bunnik. Even Googelen. Je legt gewoon achterin een matras en gaan .
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
citrofielnl schreef:en zaterdag? ik heb wat voor je
gr citrofielNL
Heb je trouwens al gereserveerd?
Ik denk erover om woensdagavond al te gaan. Donderdag is sowieso een vrije dag, en dan heb je een lekker lang weekend. Mijn werkverplichtingen ga ik denk ik missen
Wij denken aan het zelfde !!!!!!! ik heb nog niet gereserveerd, maar zal geen probleem zijn. wij laten het namelijk ook van het weer afhangen of en hoe lang we komen. vandaar. ik kom zeker, maar als het slecht weer is alleen zaterdag en zondag zoals vorig jaar.
Ik vrijdag ook vrij genomen, dus wij komen vrijdag eind van de middag.
Heb Ben al doorgegeven dat ik ook wel een dagdeel op de stand wil staan en dat was goed (Teun staat natuurlijk in de andere kraam ).
Eerst die vrijdag nog even langs een camping (verre familie van Aafke) om als het meezit nog wat nuttige spulletjes uit een paar caravans te halen die afgevoerd worden