Uitlaat demper
-
- HY Forum Grootmeester
Uitlaat demper
Ik heb de uitlaat van mijn bus (verl. 67er) omgebouwd, zodat de uitlaat nu onder de wagen doorloopt. Ik heb er nu twee dempers onder hangen, maar wil graag over gaan naar 1 demper. Heeft iemand ervaring met andere dempers of weet iemand een type demper wat hier voor geschikt is?
"voormalig eigenaar van"
Citroen HY 1967 (org. camper) (staat nu in Slovenie)
binnenkort aan de gang met "de witte" een 74er HY
Citroen HY team afd. Noord.
Samen met HyPeter een loods om te "rommelen met HY"
Citroen HY 1967 (org. camper) (staat nu in Slovenie)
binnenkort aan de gang met "de witte" een 74er HY
Citroen HY team afd. Noord.
Samen met HyPeter een loods om te "rommelen met HY"
-
- HY Forum Expert
- Contacteer:
Re: Uitlaat demper
Ik heb vorigjaar iemand gezien bij de meeting in terhuurne die had zelf een demper gemaakt van een dikkebuis .Dit werkte perfekt en goedkoop
Alleen weet ik niet meer wie het was en waar hij vandaan kwam maar wie weet leest hij dit ook en wil ons uitleggen hoe dit werkt.la Souris

Nederlands kampioen Living Statues 2007 - samen met 10 andere beelden - http://www.beeldje.nl
-
- HY Forum Expert
- Contacteer:
bestaan er nog andere of betere afdichtings pasta dan gungum,ik krijg de aansluiting tussen de eerste en tweede nog niet goed dicht ik zat zelf te denken aan een soort band die ze ook bij kachels gebruiken ideeen zijn welkom.
Nederlands kampioen Living Statues 2007 - samen met 10 andere beelden - http://www.beeldje.nl
-
- HY Forum Super Expert
-
- HY Forum Expert
- Contacteer:
Volgens mij hetei van citroen gevonden met kachel afdichtingskoord en gungum ik heb dit koord bij siem gitsels in Arnhem gekocht dit in gesmeerd met gungum pasta en om de aansluiting gewikkeld hierover heen de aansluitklem en het zit pot dicht zonder lekken. Nu afwachten hoe lang dit zich houdt laat het nog wel weten.
la Souris

-
- HY Forum Liefhebber
Ik gebruik Holts Firegum. Dat bevalt me beter dan gungum: is soepeler, gemakkelijker te verwerken (komt uit een tube, alleen maar knijpen), hecht beter en kruipt soepel in kleine ruimtes.
Gungum is goed voor gaten samen met bandage, Firegum is goed voor bevestiging van uitlaatdelen met klemmen.
Ik heb overigens geen aandelen in Holts (helaas)!
Peter
Gungum is goed voor gaten samen met bandage, Firegum is goed voor bevestiging van uitlaatdelen met klemmen.
Peter
-
- HY Forum Liefhebber
Ik gebruik Holts Firegum. Dat bevalt me beter dan gungum: is soepeler, gemakkelijker te verwerken (komt uit een tube, alleen maar knijpen), hecht beter en kruipt soepel in kleine ruimtes.
Peter
Peter