Nieuwe benzinetank?

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Nieuwe benzinetank?

Bericht door Ree »

Om een één of andere reden ontlucht mijn benzinedop nooit genoeg. Van mijn laatste drie doppen was er maar één probleemloos, die ligt helaas ergens op een tankstation... Een wat groter gaatje boren in mijn huidige dop zal het probleem oplossen, maar ik ben bang dat het al een beetje te laat is.

Mijn tank zuigt dus vaak vacuum. Soms kan ik maar 40 liter in mijn tank tanken. Als ik er hard op blaas deint ie uit en kan er weer 20 liter bij. Dat hard blazen op de tank is inmiddels een standaard procedure geworden tijdens het tanken :oops: .

Volgens mij hoort er een tussenschot in de tank te zitten waardoor dit helemaal niet mogelijk is. Klopt dat? Kan zo'n schot los schieten? Is dat te repareren?

Ik ben bang dat door al dit vervormen mijn tank haarscheurtjes gaat vertonen. Kan hij hierdoor gaan lekken?

Zijn er "nieuwe" benzinetanks te koop? Kost dat?

Ree
tolhut
HY Forum Beginner
HY Forum Beginner

Re: Nieuwe benzinetank?

Bericht door tolhut »

Hallo Ree.
Heb er twee staan in velp.
Moet ik er morgen zaterdag een meenemen naar citro mobile :P
Laat maar horen.
M vr gr
Henk Tolhuisen :D

e-mail tolhut@hotmail.com
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door Ree »

Eeh, wat een moeilijke vraag...

Ik weet namelijk helemaal niet of er iets mis is met mijn tank :oops:. Misschien is het alleen mijn tankdop :? Misschien zit er een schotje los dat ik weer gewoon vast kan zetten? Verder is ie namelijk nog in een prima staat.

Ik hou je aanbod (waarvoor dank!) in gedachten. Ik kom je nog vaak genoeg tegen, dus het hoeft niet direct voor zaterdag ;)

Groet,

Ree
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door Ree »

Hoi Henk,

Ik ben overtuigd, ik wil graag een andere tank!

Ik neem tzt wel een keer contact met je op. Als ik in de buurt ben, kan ik hem misschien ophalen of anders op een meeting.

Groet,

Ree
Plaats reactie