Wie weet raad.
Rein

Pardon?!!!!!!!! Kabels doorknippen?!!! En dan later zeker met een kroonsteentje weer vastzetten, of gewoon een tape-je er om heen?! Wel eens de kabelboom goed bekeken?!! Dan zie je dat er op strategische plekken stekkertjes zitten met kleurcode's zodat je redelijk eenvoudig gedeeltes kunt vervangen of even weghalen. Als ik het goed heb zit er achter je neusplaat zo'n stekkerverbinding die je zo door de banaan terug kunt trekken, als je er dan een touwtje aan knoopt kun je hem ook weer makkelijk terugtrekken na het laswerk.Ottje schreef:heb eerst de kabels doorgeknipt en tijdelijk uit die koker getrokken...
(offtopic)HY_Pino schreef:Maar wat een aparte velgen!!! Is daar meer over te vertellen?! Aangezien het halve forum op zoek is naar alternatieve velgen....
Ha, verkeerd gezien! Zag die vlekken rond de wielmoeren aan voor diepteverschillen, inderdaad dus doodnormale HY-velgen, sorry, mijn foutLEiPiE schreef: Wat is er bijzonder aan die velgen, behalve dat er roest op zit en er zo te zien een wielmoer mist? Zien er toch uit als normale velgen, zegt mijn semi-kenner-oog