Citromobile 3/4 (?) mei 2008
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Re: Citromobile 3/4 (?) mei 2008
Lijkt me een goed idee Henk, kunnen WIJ elkaar ook eens in levende lijve ontmoeten. Dat is vorige week vreselijk misgegaan.
Ik probeer met Teun een straatje vrij te houden, maar weet uit ervaring dat Teun er de vorige keer wat problemen mee had toen ik "iets" later was.
13.00 uur lijkt me ook een goede tijd, maar ik weet niet hoe bepaalde lieden zitten met hun bestuurlijke verplichtingen. Bijvoorbeeld het bemensen van de clubstands.
Maar laten we het maar houden op zaterdag en/of zondag 13.00 uur op het HY terras tussen de bus van mij en Teun in, is dat wat ? Wij zijn er alle twee de dagen, vandaar.
Ik probeer met Teun een straatje vrij te houden, maar weet uit ervaring dat Teun er de vorige keer wat problemen mee had toen ik "iets" later was.
13.00 uur lijkt me ook een goede tijd, maar ik weet niet hoe bepaalde lieden zitten met hun bestuurlijke verplichtingen. Bijvoorbeeld het bemensen van de clubstands.
Maar laten we het maar houden op zaterdag en/of zondag 13.00 uur op het HY terras tussen de bus van mij en Teun in, is dat wat ? Wij zijn er alle twee de dagen, vandaar.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
-
- HY Forum Grootmeester
Wij, HyPeter en ik (HenkHy) komen in ieder geval zaterdag. Omstreeks 13.00 uur zullen we ons melden op de HY boulevard.
"voormalig eigenaar van"
Citroen HY 1967 (org. camper) (staat nu in Slovenie)
binnenkort aan de gang met "de witte" een 74er HY
Citroen HY team afd. Noord.
Samen met HyPeter een loods om te "rommelen met HY"
Citroen HY 1967 (org. camper) (staat nu in Slovenie)
binnenkort aan de gang met "de witte" een 74er HY
Citroen HY team afd. Noord.
Samen met HyPeter een loods om te "rommelen met HY"
En hoe zit het met de camping? Moeten we daar iets voor reserveren?
We kunnen ook afspreken dat we zaterdag om 16:30 met zijn allen naar de camping oprijden... Een half uurtje van te voren bij de Le-Camion stand? Of is dit tegenvoorstel te onhandig? We kunnen ze ook beide houden, natuurlijk
Ree
We kunnen ook afspreken dat we zaterdag om 16:30 met zijn allen naar de camping oprijden... Een half uurtje van te voren bij de Le-Camion stand? Of is dit tegenvoorstel te onhandig? We kunnen ze ook beide houden, natuurlijk

Ree
Ik was van plan beide dagen te komen, en te gaan kamperen, maar helaas
moet ik zondag voor mijn werk op Schiphol een gast ophalen.
Zaterdag ben ik er wel. Ik probeer vroeg te komen. Ik zie jullie wel op de HY boulevard!
Het lijkt me leuk andere forummers te zien, een bijeenkomst om 13:00 lijkt mij prima!
Tot 3 mei! groeten Leo. (AN 00 12)

Zaterdag ben ik er wel. Ik probeer vroeg te komen. Ik zie jullie wel op de HY boulevard!
Het lijkt me leuk andere forummers te zien, een bijeenkomst om 13:00 lijkt mij prima!
Tot 3 mei! groeten Leo. (AN 00 12)
HY rijder sinds 1995.
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Ach en als we inderdaad een HY straatje hebben, dan is 't gewoon 2 dagen lang meeting 
(en het mooie: het wordt allemaal al georganiseerd voor ons
)
Ben erg benieuwd, morgen weet ik of ik er met MurpHY bij ben. Ben al wel bezig er een tweepersoonsbed in te bouwen, alleen nog even bedenken hoe ik 't vast ga zetten, wil zo min mogelijk in MurpHY boren natuurlijk. Maar goed, daar vind ik wel wat op.

(en het mooie: het wordt allemaal al georganiseerd voor ons

Ben erg benieuwd, morgen weet ik of ik er met MurpHY bij ben. Ben al wel bezig er een tweepersoonsbed in te bouwen, alleen nog even bedenken hoe ik 't vast ga zetten, wil zo min mogelijk in MurpHY boren natuurlijk. Maar goed, daar vind ik wel wat op.
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Super Expert
- Contacteer:
Hatsikidee, vandaag zal ik mijn startmotor inelkaar prutsen, morgen nog even een binnenbandje wisselen welke spontaan begon te lekken bij het oppompen... En dan gaat de dame zaterdag weer eens de weg op. We hebben er zin in!
En oh ja, 13.00 zullen we er bij zijn natuurlijk!
En oh ja, 13.00 zullen we er bij zijn natuurlijk!
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Maar dan volgenden week he Patje, anders sta je op een leeg parkeerterrein
.

- LEiPiE
- Site Admin
- Contacteer:
Kan ie alvast linten spannen 

-
- HY Forum Super Expert
- Contacteer:
Volgende week gaat ze pas naar Utrecht, maar zaterdag a.s. gaat ze al van stal! 

Zal ik naar de camping bellen om een plek of 5 te reserveren, of gaan we op de bonnefooi?Ree schreef:En hoe zit het met de camping? Moeten we daar iets voor reserveren?
Ree
-
- HY Forum Expert
- Kenteken: ZN-26-87
ben zaterdag om 13:00 uur er zeker bij,
leuk om jullie eens te spreken,
groet en tot zaterdag,
Martijn
leuk om jullie eens te spreken,
groet en tot zaterdag,
Martijn
HY 1969 verlengd en verhoogd
Toyota Aygo 2007
Seat Ibiza ST 2011
en een fiets
Toyota Aygo 2007
Seat Ibiza ST 2011
en een fiets
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Als ik in dit draadje tel hoeveel mensen er blijven kamperen, kom ik inderdaad op 5 Ree. Namelijk:
Ree
Citrofiel
Leipie
HYvonne
en ikzelf
Lijkt me fijn omdat het ook nog meivakantie is, om toch even te reserveren. Als je dat wil doen heel graag. Vorig jaar stonden we aan de overkant, maar dat was niks. Even verderop in Zeist schijnt wel een goede camping te zijn. Hij staat op de citromobile site genoemd en staat ook vol met Citroens.
Vijf plaatsen lijkt me voldoende, tenzij iemand zich nog bedenkt, maar dan moet hij/zij snel zijn denk ik. Mocht je er niet uitkomen, dan wil ik ook wel even bellen hoor.
Ree
Citrofiel
Leipie
HYvonne
en ikzelf
Lijkt me fijn omdat het ook nog meivakantie is, om toch even te reserveren. Als je dat wil doen heel graag. Vorig jaar stonden we aan de overkant, maar dat was niks. Even verderop in Zeist schijnt wel een goede camping te zijn. Hij staat op de citromobile site genoemd en staat ook vol met Citroens.
Vijf plaatsen lijkt me voldoende, tenzij iemand zich nog bedenkt, maar dan moet hij/zij snel zijn denk ik. Mocht je er niet uitkomen, dan wil ik ook wel even bellen hoor.
- LEiPiE
- Site Admin
- Contacteer:
Wij zijn er zo definitief als maar kan bij 
Is er ook al een plan kwa eten?
En een nieuwsgierig vraagje hoeveel wederhelften er komen (goh, wie zou dat nou vragen
)
Net dit weekend naar m'n vriendin in winterswijk geweest met MurpHY en zij heeft er ook al een stukje (winterswijk-eibergen v.v) in meegereden. Hoe ze 2x 2 uur snelweg zal gaan vinden weet ik nog niet, maar dat zien we dan wel weer

Is er ook al een plan kwa eten?
En een nieuwsgierig vraagje hoeveel wederhelften er komen (goh, wie zou dat nou vragen

Net dit weekend naar m'n vriendin in winterswijk geweest met MurpHY en zij heeft er ook al een stukje (winterswijk-eibergen v.v) in meegereden. Hoe ze 2x 2 uur snelweg zal gaan vinden weet ik nog niet, maar dat zien we dan wel weer

-
- HY Forum Super Expert
- Contacteer:
Ik kom op zaterdag en m'n vriendin komt ook mee.LEiPiE schreef:En een nieuwsgierig vraagje hoeveel wederhelften er komen (goh, wie zou dat nou vragen)

Bert
Citroen HY verzamelaar
http://www.citroenhyverzamelaar.web-log.nl
http://www.citroenhyverzamelaar.web-log.nl