verlengd en verhoogd?
Re: verlengd en verhoogd?
Verdorie, in de laatste 3 seconden de bieding verloren!!!! Khaat ebay echt. Is altijd zo. 2560€ is hij gegaan trouwens. 20€ meer dan mijn bod. Verdorie
- HY_Pino
- HY Forum Expert
- Contacteer:
Ja, dat is echt balen, heeft die knakker snel verdient 1060,- €!!Pietervdb schreef:Verdorie, in de laatste 3 seconden de bieding verloren!!!! Khaat ebay echt. Is altijd zo. 2560€ is hij gegaan trouwens. 20€ meer dan mijn bod. Verdorie
Maar op Marktplaats staat ook nog een bijzondere Hy:
Te koop HY bus 72
Te koop citroen Hy 72 bus restauratie object bouwjaar 1964 frans kenteken met carte grise Info 0653164009
een overgangstype met al wel de grote voorruit maar de oude motorkapchevrons maar al wel met verwarmingsroosters maar wat ik ook nog nooit gezien heb; het is bestelbus met een dichte cabine!
Maar goed, wel wat minder ruim dan verlengd en verhoogd, 2560,- is wel veel geld voor een bus die nog niet eens apk-waardig is en nog ingevoerd moet worden....moet je nog maar hopen dat de banden, remmen en lagers nog een beetje goed zijn...

ja maar ik wou die eigenlijk echt hebben omdat hij alles had wat ik zocht: hoog, lang en vooral verkoopsluiken. Ik wou hem nl. inrichten als verkoopwagen en ook gebruiken dusja, met een gewone hy heb je daar niet echt geneog plaats voor...
- HY_Pino
- HY Forum Expert
- Contacteer:
Hopelijk komt er dan weer eentje voorbij op het internet, vooral in Frankrijk kom je ze volgens mij nog wel tegen die verkoopwagens.