Gezocht: HY als trouwwagen

Speciaal voor die HY-vragen die nergens anders bij passen

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
LEiPiE
Site Admin
Site Admin
Kenteken: 44-02-XD
Contacteer:

Gezocht: HY als trouwwagen

Bericht door LEiPiE »

Nee, niet voor mij (dat zal nog wel een hele tijd duren :D), maar ik kreeg de vraag of mijn bus verhuurd kan worden. Gezien ik een vers echtpaar liever niet zonder remmen en APK op pad stuur bij deze dus de vraag:

wie weet zo welke bussen er voor dit doel verhuurd kunnen worden?

Misschien mooi om dit topic dan meteen tot lijst te maken van trouwwagens.

Zet hier de gegevens neer of mail mij even, dan breng ik dat weer over aan het bruidspaar.

De bruiloft in kwestie is 9 november, regio Noord Brabant (Reek)
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
Ree
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door Ree »

Ik heb er nooit moeite mee om mijn auto voor een dagje weg te geven voor een trouwerij oid. Verhuren wil ik niet. Mijn DS is wel zo'n stuk of 5 trouwerijen af gegaan en dat ik 's avonds de sleutels weer in mijn brievenbus vond. Altijd gewassen en met een paar flesjes wijn erin ;)

De HY vind ik iets lastiger omdat het echt geen dagelijkse auto is. Ik vind het prima als iemand anders erin rijdt, maar dan moet het bv niet de eerste keer zijn ;) Daarvoor ben ik er (itt tot mijn DS) te zuinig op.

Ik ga al helemaal niet chauffeuren, daar heb ik geen zin in, behalve voor vrienden.

Maar daar bovenop staat ie ook nog eens in de stalling 700 km bij mijn huis vandaan... Winterklaar, op blokken, alle vuil van de bodem en naden, accu's afgekoppeld etc...

Niets over te brengen aan het bruidspaar, dus...

Kunnen ze jouw bus niet door de APK halen in ruil voor een dagje chauffeuren?

Groet,

Ree
Plaats reactie