Historie op Assen

Moderators: LEiPiE, Le Camion

HYvonne
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door HYvonne »

HY_Pino schreef:Nou nou, even bijkomen hoor!
Ik heb eindelijk mijn fotorolletje terug en kan nu Pino's commentaar in beeld brengen :wink: Jacques

HY_Pino schreef:maar het hoogtepunt vond ik toch de parade van alle Hy's over het circuit van Assen, nee, het publiek kan er niet omheen: de HY bestaat 60 jaar! hieperdepiep!

Afbeelding
HY_Pino schreef:Okee, het was natuurlijk niet allemaal zonneschijn, het weer zat wel een beetje tegen,

Afbeelding
HY_Pino schreef:maar gelukkig zaten we 's avonds toch allemaal warm en droog in onze gezellige Camiontent bijeen

Afbeelding
HY_Pino schreef:Al met al een belevenis die weer in het geheugen gegriefd is gelijk de sporen in het grasveld van den camping.
Afbeelding
HYvonne
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Pendelbussen

Bericht door HYvonne »

Onder het kopje: "positieve geluiden" moet ik het volgende vermelden.

Vanaf de Magiruscamping, waar dus ook de meeste HY's stonden, was een pendeldienst geregeld naar het circuit.
Klein minpuntje: niemand (behalve de chauffeur) wist hiervan.

Wij werden op dag 2, toen wij per ongeluk tegen de bus opliepen, perfect met de ene bus naar het circuit gereden.
Om terug te gaan, hoefden wij ons maar te melden bij de Opel stand. "Twee personen? OK, ik kom er aan" en gelijk werden wij met de tweede bus terug gereden!
Alle lof voor deze Opel Blitz eigenaren.

Afbeelding Afbeelding
Boudewijn
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Boudewijn »

Ook veel leukere bussen trouwens, haha. En Jacques, een sterk brilletje nemen. Als je tegen zo'n bus oploopt zie je niet echt goed meer hoor :wink: .
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
HY_Pino
HY Forum Expert
HY Forum Expert
Contacteer:

Bericht door HY_Pino »

Mooie fotoreportage!
Was al bijne weer vergeten hoe onvergetelijk dit weekend was hahaha
Die rode Opel hebben we dus wel zien staan maar ja, lekker duidelijk dus! En dan is die lezing nog wel aardig bezocht, want hoe moest je dat nu weer weten?
De H is dus met dit 60-jarig jubileum net zo groots herdacht als er publiciteit was bij zijn presentatie in 1947...
Ach, Pino volgend jaar 30, Phénix 55, het is bijna altijd wel feest! Ter viering maar even doorsmeren en nieuwe olie er in! hieperdepiep!
Eigenlijk is het rijden in de H/HY al een feest op zich! :D
groeten,

Erwin :)
Plaats reactie