Bij deze zal ik mijzelf even voorstellen.
Mij naam is Bas Versluis ben 29 jaar en kom uit Aalten in de Achterhoek.
Sinds een paar jaar is de liefde voor oude auto`s opgebloeid. Zo ben ik op dit moment bezig met een aantal vrienden om een Renault 4 compleet te restaureren. Tevens staat er een Traction avant in de garage welke rustig staat te wachten tot hij aan de beurt is.
Ook hebben we nog een Ford Transit staan uit '77 die eigenlijk afgelopen vakantie mee had gemoeten naar Zuidfrankrijk. We hebben uiteindelijk toch maar besloten iets anders te regelen aangezien een rit van 1200 km op 3 cilinders net iets te uitdagend was.
Om die reden een verlengde Peugeot J 9 camper uit '80 aangeschaft om toch op vakantie te kunnen. Ik kan jullie vertellen dat het een spannende reis was maar gelukkig wel met goed resultaat afgelegd.
Nou vraag je je misschien af waar is de HY in dit hele verhaal?? Komtie :
Tijdens de vakantie ben ik met vrienden tegen een aantal auto`s aangelopen welke erg interessant bleken te zijn.
Zo stond er bij een sloop een Fiat 238 Weinsberg te koop welke erg "hard en mooi was. Deze heeft 1 van de vrienden dan ook maar "aangeschaft".
Later tijdens de vakantie kwamen we bij een klein kampje terecht waar een schitterende Renault Rodeo stond en........ja daar is ie eindelijk.....een beige HY pickup. De Hy heb ik mezelf maar toegeeigend.
De auto is helaas zonder papieren maar daar zoek ik nog wel een oplossing voor. Hij staat op dit moment nog in Frankrijk samen met de rest van de auto`s dus er wacht ons nog een spannende roadtrip

Ik hoop dat ik via het forum gebruik mag maken van jullie expertise aangezien ik een HY-leek ben

Met vriendelijke groet,
Bas