Op deze site kan je een nieuwe kabelboom voor je HY bestellen.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder aangeboden heb gezien.
Groet,
Ree
Nieuwe kabelboom
Moderator: LEiPiE
Voor sommige HY kabelbomen staat de prijs er wel, die ligt zo tegen de 200 euro.
Ik wil tzt ook mijn bedrading opnieuw trekken omdat het een rommeltje is, maar het is dan mijn plan om een aantal kluwes draad te kopen. Dan hoeft ook niet alles tegelijk. Da's makkelijker debuggen...
Maar als iemand ooit een dergelijke kabelboom koopt wordt jullie ervaring natuurlijk zeer op prijs gesteld!
Groet,
Ree
Ik wil tzt ook mijn bedrading opnieuw trekken omdat het een rommeltje is, maar het is dan mijn plan om een aantal kluwes draad te kopen. Dan hoeft ook niet alles tegelijk. Da's makkelijker debuggen...
Maar als iemand ooit een dergelijke kabelboom koopt wordt jullie ervaring natuurlijk zeer op prijs gesteld!
Groet,
Ree
-
- HY Forum Grootmeester
Als je een beetje met een AMP-tang overweg kunt zou ik er altijd voor kiezen om de kabelboom zelf te maken. Een kant-en-klare kabelboom is een standaard uitvoering. De meeste HY's zijn dermate verbouwd dat een standaard kabelboom niet zal voldoen, omdat je alsnog een aantal dingen zult moeten veranderen. En als je dan toch bezig bent...