HY Team meeting 22/23/24 juni Eext
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
HY Team meeting 22/23/24 juni Eext
En nog een meeting komende maand, zowaar eens zodat het niet gelijk valt!
Deze informatie is wel leesbaar op de site, zie http://www.citroenhyteam.nl op de voorpagina.
Korte samenvatting:
Regio-Noord organiseert een anti-stress weekend in Eext op 22, 23 en 24 juni
Druk, druk, druk; je hoort het zo vaak om je heen en even zo vaak zeg je het zelf.
Druk met het werk, met de kinderen naar school brengen, weer halen, naar opa en oma toe, de hobby’s, naar de sportschool, een verjaardag, boodschappen doen, eten koken enz.
We hebben er genoeg van!
Daarom kunnen jullie tot rust komen op 22,23 en 24 juni op Bondskampeerplaats ‘De Schaopvolte’ in het plaatsje Eext, Stationsstraat 60a, 9463 TJ Eext, tel. 0592-261531 of 06-51386502.
Zie verder dus de site.
(wederom nog niet bekend of ik er bij kan zijn)
Deze informatie is wel leesbaar op de site, zie http://www.citroenhyteam.nl op de voorpagina.
Korte samenvatting:
Regio-Noord organiseert een anti-stress weekend in Eext op 22, 23 en 24 juni
Druk, druk, druk; je hoort het zo vaak om je heen en even zo vaak zeg je het zelf.
Druk met het werk, met de kinderen naar school brengen, weer halen, naar opa en oma toe, de hobby’s, naar de sportschool, een verjaardag, boodschappen doen, eten koken enz.
We hebben er genoeg van!
Daarom kunnen jullie tot rust komen op 22,23 en 24 juni op Bondskampeerplaats ‘De Schaopvolte’ in het plaatsje Eext, Stationsstraat 60a, 9463 TJ Eext, tel. 0592-261531 of 06-51386502.
Zie verder dus de site.
(wederom nog niet bekend of ik er bij kan zijn)
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Grootmeester
Er bij zijn
Hi Ewald
Natuurlijk verwachten wij je wel op "onze" meeting
. Wij zullen er in iedergeval wel zijn (zal ook wel moeten als organisatoren) We hebben mooi weer besteld bij Piet P. Dus dat moet goed komen.
Natuurlijk verwachten wij je wel op "onze" meeting

"voormalig eigenaar van"
Citroen HY 1967 (org. camper) (staat nu in Slovenie)
binnenkort aan de gang met "de witte" een 74er HY
Citroen HY team afd. Noord.
Samen met HyPeter een loods om te "rommelen met HY"
- LEiPiE
- Site Admin
- Contacteer:
Als 't mee zit heeft MurpHY dan e-i-n-d-e-l-i-j-k z'n nieuwe sloffen, dus dan moet ik helemaal wel 
't worden wat afweegweekends: 1 juni krijg ik de sleutels van m'n nieuwe huis... dus of klussen in de weekends of meetings... meetings zijn wel lekker in de buurt in ieder geval

't worden wat afweegweekends: 1 juni krijg ik de sleutels van m'n nieuwe huis... dus of klussen in de weekends of meetings... meetings zijn wel lekker in de buurt in ieder geval

-
- HY Forum Liefhebber
-
- HY Forum Grootmeester
iedereen welkom
Natuurlijk is iedereen (met een HY) welkom....en of we het net zo gezellig maken als de mini-meeting...ja dat moeten we zelf regelen, komt wel goed denkt ik 

"voormalig eigenaar van"
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
Re: iedereen welkom
FOUTJE!!!! 

- LEiPiE
- Site Admin
- Contacteer:
Ik ga er heen rijden, ook als daardoor de koeien zure melk geven, de kippen van de leg raken en de mussen van het dak vallen 
MurpHY maakt weer lawaai, twee weken geleden ofzo de onderkant van de eerste buis lekdicht gemaakt en jawel, nu lekt ie weer bij het spruitstuk. Zo es proberen dicht te krijgen.
Daarnaast loopt een van de nieuwe banden een beetje aan bij bochtenwerk denk ik, moet ik even achter komen wat dat is (niet de handremkabel volgens mij).
In ieder geval: ik moet toch met de velgen pronken daar in het land van de conculega velgenbouwers
Mmz, kan het aanlopen niet vinden, dat wordt dus even rijden met de vloerplaten er uit ofzo. Maar dat wordt dan donderdag pas, want nu moet de zoveelste lading uitlaatpasta uitharden
(echt tijd voor een andere uitlaat, ik ga ook maar voor de Enschedese slag: compleet andere pijp en pot, maar goed daar komt nog wel een topic over dan
)

MurpHY maakt weer lawaai, twee weken geleden ofzo de onderkant van de eerste buis lekdicht gemaakt en jawel, nu lekt ie weer bij het spruitstuk. Zo es proberen dicht te krijgen.
Daarnaast loopt een van de nieuwe banden een beetje aan bij bochtenwerk denk ik, moet ik even achter komen wat dat is (niet de handremkabel volgens mij).
In ieder geval: ik moet toch met de velgen pronken daar in het land van de conculega velgenbouwers

Mmz, kan het aanlopen niet vinden, dat wordt dus even rijden met de vloerplaten er uit ofzo. Maar dat wordt dan donderdag pas, want nu moet de zoveelste lading uitlaatpasta uitharden

(echt tijd voor een andere uitlaat, ik ga ook maar voor de Enschedese slag: compleet andere pijp en pot, maar goed daar komt nog wel een topic over dan

Misschien moet je iemand met veel ervaring vragen het voor je te doen.
Ik had ook altijd overal lekjes, tot Leen APK er 20 minuten naar gekeken heeft, daarna hoogstens een gaatje dat in de demper ploft, maar daar kan ik dan zelf wel weer een lik pasta op doen ;)
Een citroen garage heeft zich er ook wel eens mee bezig gehouden voor een APK, maar die bakte er nog minder van dan ik zelf.
Groet,
Ree
Ik had ook altijd overal lekjes, tot Leen APK er 20 minuten naar gekeken heeft, daarna hoogstens een gaatje dat in de demper ploft, maar daar kan ik dan zelf wel weer een lik pasta op doen ;)
Een citroen garage heeft zich er ook wel eens mee bezig gehouden voor een APK, maar die bakte er nog minder van dan ik zelf.
Groet,
Ree
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Als je alles nou eens losschroeft en los in elkaar zet. Dan kun je nog wat draaien en frutten totdat alles recht tegenover elkaar zit. En dan is het pas vastzetten. Lijkt me toch niet lastig. Ik heb er vorig jaar een nieuwe demper onder gezet en niets aan het handje hoor (klop klop).
Je wordt er toch gek van al dat gesmeer met pasta.
Je wordt er toch gek van al dat gesmeer met pasta.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.