He, net de twee jaar gemist eigenlijk, naja.
Een overzicht (zal proberen het bij te houden, maar lukt me ook al niet op de site (die binnenkort moet verhuizen trouwens), dus verwacht niet te veel

)
30 juni 1972: MurpHY geboren als 5 243 062
31 aug 1973: voor het eerst op kenteken gezet in Nederland
...
21 sep 1978: ondergetekende geboren
...
jaren 70/80: MurpHY betrokken bij demonstraties tegen kernenergie (de "Atoomenergie? Nee Bedankt!" sommige stickers zitten nog onder de verf ergens!
...
30 okt 2003: vorige eigenaar koopt 'm van de eerste eigenaar
...
29 aug 2004: vreemde obsessie bereikt eerste mijlpaal met registratie op dit forum, dit nadat er al twee schaalmodellen waren gekocht
okt 2004: een HY bekeken in Amsterdam, te slecht om te kopen
...
1 apr 2005: aankoop en eerste rit en naamgeving vanwege al een olieprobleempje
12 apr 2005: op naam gezet (eindelijk)
mei 2005: achterklepbalk scheurt door vanwege roest
mei 2005: CitroMobiel, zowaar gehaald
juni 2005: meeting Le Camion, eerste "boordcomputer", achteruitrijcamera en audio aanwezig, op de meeting blijkt de benzinepomp lek, uiteindelijk vervangen door electrische
aug 2005: nabij Dusseldorf na een al moeizame tocht begeeft naar later blijkt de ontsteking het, teruggesleept, geen ANWB lid, dus duur
aug 2005: ontsteking vervangen, bougies vervangen
sep 2005: bougies zijn niet het probleem, carburateur gereinigd
okt 2005: achterklepbalk dicht geplamuurd tegen regenwater
okt 2005: beide waren het probleem niet, er blijkt dat een cylinder geen compressie heeft: wat blijkt, zuigerveren waren door de zuiger geslagen - MurpHY heeft al die tijd op drie cylinders gereden
nov 2005: zuigers vervangen door gloedjenieuwe bolkoppen, dynamo ook moeten oplappen, tevens deel uitlaat en demper vervangen door 2e handsjes wegens doorscheuren oude
nov 2005: in de sneeuw nog bezig met de uitlaat
10 dec 2005: eerste lange rit na de reparaties, geen problemen
feb 2006: voordemper blijkt lek gescheurd, buizen verder ook niet echt lekker, schuifdeurklink gelast - eindelijk geen stok meer nodig als slot
mar 2006: voordemper en alle buizen vervangen door nieuwe, past allemaal niet lekker maar het gaat
apr 2006: achterkant in de verf gezet, meeting Le Camion, op de terugweg wegenwacht gebeld maar uiteindelijk niet nodig: benzinepomp kreeg geen stroom
apr 2006: grote sloop van het interieur op advies van de APK
apr 2006: originele krik gesloopt door dom bezig te zijn
mei 2006: Citromobiel... op de terugweg vastgeslagen voorrem, ANWB twee uur bezig geweest met draaiend krijgen
mei 2006: ook de nieuwe voordemper moeten dichtlassen (heb ondertussen een MIG apparaat)
mei/juni 2006: groot onderhoud: achterklepbalk eruit geslepen en vervangen, dakgoten deels vervangen, nieuwe voorstoelen gekocht (maar nog niet gemonteerd), deel dak zilver geverfd: stuk beter.
juli 2006: donorvelgen gekocht
juli 2006: niet met MurpHY op vakantie ->> in Duitsland pa's auto total loss gereden
aug 2006: domme actie bij schoonmaken achterlichten zorgt er voor dat MurpHY nu gloedjenieuwe achterlichten heeft
3 aug 2006: eindelijk APK na 6 pogingen en een boete van 't CJIB
22 aug 2006: zwarte dag: na latere analyse blijkt dat een tuimelaar-olie-kanaal geen olie kreeg door een breukje veroorzaakt door verkeerd vast zetten van de tuimelaaras, hierdoor bleef een uitlaatklep hangen die vervolgens door de zuiger van z'n steel is afgeslagen en door de zuiger heen is gegaan na eerst klepzitting en deel van de kop te hebben gesloopt - MurpHY's motor is zo goed als dood
26 aug 2006: bij reddende engel een zo goed als nieuw motorblok opgehaald
sep 2006: oude uitbouwen en nieuwe motor inbouwen, MurpHY rijdt weer!
19 sep 2006: nieuwe speciaal op maat gemaakte velgen zijn binnen
nov 2006: carPC is compleet ingebouwd
nov 2006: met ondergetekende gaat het persoonlijk steeds slechter
dec 2006: velgen en bumpers zijn gepoedercoat
jan 2007: benzinefilter gereinigd, velgen blijken niet goed te passen
jan 2007: carPC ander plekje gegeven en andere stroomvoorziening
18 jan 2007: MurpHY overleeft ritje naar Le Camion meeting en terug
21 jan 2007: originele benzinedop kan niet meer op slot
12 feb 2007: photoshoot voor Computer Totaal
feb 2007: persoonlijk onder behandeling (MurpHY werkt helemaal, maar ik niet meer zo goed zeg maar)
mar 2007: weer uitlaat gedoe, was onderhand steeds verder losgerammeld en erg "sportief" geworden
mar 2007: een huis gekocht, kan er pas in juni in, daarna kan MurpHY dan ook een dak boven z'n hoofd krijgen (moet ik alleen nog bouwen)
(glazen bol)
5/6 mei: CitroMobiel
1 juni: nieuw huis
2007 nog: garage/werkplaats voor MurpHY
De Computer Totaal scans:
En een grotere versie van een van de foto's: